Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59838
Назва: Research-based learning in the education process of a higher education institution
Інші назви: Навчання на дослідницькій основі в освітньому процесі закладу вищої освіти
Автори: Bartosh, O.
Danko, D.
Kanyuk, O.
Hodovanets, N.
Myhalyna, Z.
Бартош, Олена Павлівна
Данко, Дана Валеріївна
Канюк, Олеся Любомирівна
Мигалина, Зоряна Іванівна
Годованець, Наталія Іванівна
Ключові слова: curriculum, institution of higher education, research-based learning, research activity, research skills, дослідницька діяльність, дослідницькі уміння, заклад вищої освіти, навчання на дослідницькій основі, освітня програма
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Bartosh, O., Danko, D., Kanyuk, O., Hodovanets, N., & Myhalyna, Z. (2023). Research-based learning in the education process of a higher education institution. Amazonia Investiga, 12(64), 208-216.
Серія/номер: Amazonia Investiga;
Короткий огляд (реферат): The article examines the issue of research-based learning in the education process of institutions of higher education. The aspect of formation of research skills in students is central in our research. The following research methods have been applied: theoretical ‒ the secondary analysis of philosophical, psychological, and pedagogical sources on the issue under consideration, which has given the possibility to systematize and generalize the available data; comparative ‒ has allowed finding a new angle in the issue of the role of research-based learning in the education process of higher education institutions. Besides, in our research we also rely on the data gathered personally while implementing curriculum direted on the development of research-and-development skills in students of a higher education institution. The results of the study allow concluding that that the research-based learning involves the introduction of scientific research methods into the process of educational cognition at all its stages (from perception to application in practice), determines ways of organizing educational and extracurricular research activities of students. Its result is a set of acquired knowledge and formed skills when solving research tasks in various social and professional situations.
Розглянуто проблему навчання на дослідницькій основі в освітньому процесі закладу вищої освіти. Центральним у дослідженні є аспект формування дослідницьких умінь у студентів. Застосовані методи дослідження: теоретичний – вторинний аналіз філософських, психолого-педагогічних джерел з проблеми, що дав можливість систематизувати та узагальнити наявні дані; порівняльний ‒ дозволив знайти новий ракурс у питанні ролі розвитку дослідницьких навичок та умінь у студентів. У дослідженні ми також покладаємося на дані, зібрані особисто під час впровадження освітньої програми, спрямованої на розвиток дослідницьких навичок у студентів закладу вищої освіти. Зроблено висновок, що навчання на дослідницькій основі передбачає впровадження методів наукового дослідження в процес навчального пізнання на всіх його етапах (від сприйняття до практичного застосування), визначає способи організації поза/навчальної дослідницької діяльності студентів. Результатом є сукупність засвоєних знань та сформованих умінь при вирішенні дослідницьких завдань у різних соціально-професійних ситуаціях.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59838
ISSN: 2322 - 6307
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри англійської філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20-208-216.pdf323.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.