Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5983
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанчик, Оксана Дмитрівна-
dc.date.accessioned2016-01-18T12:03:44Z-
dc.date.available2016-01-18T12:03:44Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПанчик, О. Д. Відображення стану шкільної математичної освіти Закарпаття на початку ХХ ст. на сторінках тогочасної педагогічної преси [Текст] / О. Д. Панчик // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 142–144. – Бібліогр.: с. 144 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5983-
dc.description.abstractАктуальність дослідження полягає у вивченні історії викладання математики, як однієї з необхідних умов для більш повної реалізації освітньої програми. Проводиться аналіз періодичного видання «Учитель», з метою визначення місця математики у системі шкільних навчальних дисциплін та особливостей навчання предмета в школах Закарпаття на початку ХХ ст. Подальші перспективи дослідження пов’язані із вивченням можливостей професійного розвитку вчителя в Підкарпатській Русі. Ключові слова: «Учитель», шкільна математична освіта, методика викладання.uk
dc.description.abstractThe relevance of the material stated in article, is in study of the history of teaching mathematics as one of the most necessary condition for more complete realization of education programmer. Analyzing the periodical publication “The Teacher” in order to determine the place of mathematics in Schooling Education. System and specialty of teaching the subject at schools in Transcarpathion region at the beginning of 20 century. Further perspectives of research are connected with the study of professional development of a teacher in Rus of Subcarpatians. Key words: “The Teacher”, school mathematical education, teaching methodology.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subject«Учитель»uk
dc.subjectшкільна математична освітаuk
dc.subjectметодика викладанняuk
dc.titleВідображення стану шкільної математичної освіти Закарпаття на початку XX ст. на сторінках тогочасної педагогічної пресиuk
dc.title.alternativeReflecting the state of the school mathematical education of Zakarpattya at the beginning of the XX century on the pages of that period pedagogic pressuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.