Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5983
Название: Відображення стану шкільної математичної освіти Закарпаття на початку XX ст. на сторінках тогочасної педагогічної преси
Другие названия: Reflecting the state of the school mathematical education of Zakarpattya at the beginning of the XX century on the pages of that period pedagogic press
Авторы: Панчик, Оксана Дмитрівна
Ключевые слова: «Учитель», шкільна математична освіта, методика викладання
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Панчик, О. Д. Відображення стану шкільної математичної освіти Закарпаття на початку ХХ ст. на сторінках тогочасної педагогічної преси [Текст] / О. Д. Панчик // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 142–144. – Бібліогр.: с. 144 (11 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Актуальність дослідження полягає у вивченні історії викладання математики, як однієї з необхідних умов для більш повної реалізації освітньої програми. Проводиться аналіз періодичного видання «Учитель», з метою визначення місця математики у системі шкільних навчальних дисциплін та особливостей навчання предмета в школах Закарпаття на початку ХХ ст. Подальші перспективи дослідження пов’язані із вивченням можливостей професійного розвитку вчителя в Підкарпатській Русі. Ключові слова: «Учитель», шкільна математична освіта, методика викладання.
The relevance of the material stated in article, is in study of the history of teaching mathematics as one of the most necessary condition for more complete realization of education programmer. Analyzing the periodical publication “The Teacher” in order to determine the place of mathematics in Schooling Education. System and specialty of teaching the subject at schools in Transcarpathion region at the beginning of 20 century. Further perspectives of research are connected with the study of professional development of a teacher in Rus of Subcarpatians. Key words: “The Teacher”, school mathematical education, teaching methodology.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5983
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.