Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59867
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крысенко, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Суханова, Т. Е. | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T08:50:38Z | - |
dc.date.available | 2024-03-12T08:50:38Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Крысенко, Т. В. О работе с паронимами на занятиях по русскому как иностранному в фармацевтическом вузе / Т. В. Крысенко, Т. Е. Суханова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Т. 1, вип. 8. – С. 47–51. – Бібліогр.: с. 51 (9 назв); рез. укр., англ. | uk |
dc.identifier.issn | 2663-4899 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59867 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються проблеми вивчення паронімів на заняттях з російської мови як іноземної у фармацевтичному виші. В даній роботі було розглянуто деякі паронімічні опозиції, які мають морфемні, семантичні та морфологічні відмінності. Автори вважають, що на просунутому етапі навчання російської мови як іноземної вивчення паронімів має важливе значення, і на даний момент існує необхідність системного узагальненого дослідження, яке показуватиме цілісний лінгводидактичний підхід до функціонально-семантичного опису паронімів, визначення їхнього місця в системі викладання російської лексики іноземцям. | uk |
dc.description.abstract | The article deals with the problems of studying paronims in the course of teaching Russian as a foreign language in Pharmaceutical Universities. In the research some paronimical oppositions with semantic and morphological differences were studied. The authors think that at the advanced level of learning Russian as a foreign studying paronims is very important, and now we need some systematic resumptive research that would reflect the holistic didactic-linguistic approach to functional-semantic description of paronims, the determination of their place in the teaching system Russian vocabulary to foreigners. | uk |
dc.language.iso | ru | uk |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Закарпатські філологічні студії; | - |
dc.subject | паронімія | uk |
dc.subject | пароніми | uk |
dc.subject | паронімічні ряди | uk |
dc.subject | паронімічні пари | uk |
dc.subject | паронімічні опозиції | uk |
dc.subject | науковий стиль мовлення | uk |
dc.subject | paronimy | uk |
dc.subject | paronims | uk |
dc.subject | paronimical lines | uk |
dc.subject | paronimical pairs paronimical oppositions | uk |
dc.subject | scientific style of speech | uk |
dc.title | О работе с паронимами на занятиях по русскому как иностранному в фармацевтическом вузе | uk |
dc.title.alternative | Studying paronims in the course of teaching Russian as a foreign language in pharmaceutical universities | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Закарпатські філологічні студії Випуск 8 Том 1 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
О РАБОТЕ С ПАРОНИМАМИ НА ЗАНЯТИЯХ ПО РУССКОМУ.pdf | 385.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.