Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59867
Название: О работе с паронимами на занятиях по русскому как иностранному в фармацевтическом вузе
Другие названия: Studying paronims in the course of teaching Russian as a foreign language in pharmaceutical universities
Авторы: Крысенко, Т. В.
Суханова, Т. Е.
Ключевые слова: паронімія, пароніми, паронімічні ряди, паронімічні пари, паронімічні опозиції, науковий стиль мовлення, paronimy, paronims, paronimical lines, paronimical pairs paronimical oppositions, scientific style of speech
Дата публикации: 2019
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Крысенко, Т. В. О работе с паронимами на занятиях по русскому как иностранному в фармацевтическом вузе / Т. В. Крысенко, Т. Е. Суханова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Т. 1, вип. 8. – С. 47–51. – Бібліогр.: с. 51 (9 назв); рез. укр., англ.
Серия/номер: Закарпатські філологічні студії;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються проблеми вивчення паронімів на заняттях з російської мови як іноземної у фармацевтичному виші. В даній роботі було розглянуто деякі паронімічні опозиції, які мають морфемні, семантичні та морфологічні відмінності. Автори вважають, що на просунутому етапі навчання російської мови як іноземної вивчення паронімів має важливе значення, і на даний момент існує необхідність системного узагальненого дослідження, яке показуватиме цілісний лінгводидактичний підхід до функціонально-семантичного опису паронімів, визначення їхнього місця в системі викладання російської лексики іноземцям.
The article deals with the problems of studying paronims in the course of teaching Russian as a foreign language in Pharmaceutical Universities. In the research some paronimical oppositions with semantic and morphological differences were studied. The authors think that at the advanced level of learning Russian as a foreign studying paronims is very important, and now we need some systematic resumptive research that would reflect the holistic didactic-linguistic approach to functional-semantic description of paronims, the determination of their place in the teaching system Russian vocabulary to foreigners.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59867
ISSN: 2663-4899
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 8 Том 1 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
О РАБОТЕ С ПАРОНИМАМИ НА ЗАНЯТИЯХ ПО РУССКОМУ.pdf385.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.