Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59890
Title: Емоційно-оцінна лексика у ранньохристиянській латиномовній прозі: прислівник (на матеріалі «Сповіді» Аврелія Августина)
Other Titles: Emotional and evaluative vocabulary in early christian latin prose literature: adverb (based on «The Confessions» by Aurelius Augustinus)
Authors: Жигало, Н. М.
Keywords: емоційно-оцінна лексика, категорія оцінки, прислівник, позитивна оцінка, негативна оцінка, семантика, emotional and evaluative vocabulary, category of evaluation, adverb, positive evaluation, negative evaluation, semantics
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Жигало, Н. М. Емоційно-оцінна лексика у ранньохристиянській латиномовній прозі: прислівник (на матеріалі «Сповіді» Аврелія Августина) / Н. М. Жигало // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Т. 1, вип. 8. – С. 101–104. – Бібліогр.: с. 104 (11 назв); рез. укр., англ.
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: У статті досліджено прислівники з емоційно-оцінним значенням на матеріалі «Сповіді» Аврелія Августина. Відповідно до їхньої семантики представлено три групи емоційно-оцінних прислівників: власне оцінні, тобто ті, що виражають цілісну оцінку; контекстуально-оцінні, що слугують інтенсифікаторами при різних частинах мови; контекстуально-зумовлені, метою яких є інтенсифікація або специфікація ознаки або дії. А також зазначено, що прислівники можуть надавати оцінного значення семантично-нейтральним словам у контексті твору. Критерій оцінки дається за ознаками «добре/погано».
The article analyzes emotional and evaluative adverbs based on “The Confessions” by Aurelius Augustinus. According to their semantics we identify 3 groups of emotional and evaluative adverbs: actually evaluated, those that express integral evaluation; contextually-evaluative which are serving as intensifiers at different parts of the language; contextually determined, the purpose of which is the intensification or specification of a feature or an action. It is also noted that adverbs can give evaluative meaning to semantically neutral words in the context of a piece of writing. The assessment criterion is given on the basis of “good / bad”.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59890
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 8 Том 1 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕМОЦІЙНО-ОЦІННА ЛЕКСИКА У РАННЬОХРИСТИЯНСЬКІЙ.pdf449.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.