Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59890
Назва: | Емоційно-оцінна лексика у ранньохристиянській латиномовній прозі: прислівник (на матеріалі «Сповіді» Аврелія Августина) |
Інші назви: | Emotional and evaluative vocabulary in early christian latin prose literature: adverb (based on «The Confessions» by Aurelius Augustinus) |
Автори: | Жигало, Н. М. |
Ключові слова: | емоційно-оцінна лексика, категорія оцінки, прислівник, позитивна оцінка, негативна оцінка, семантика, emotional and evaluative vocabulary, category of evaluation, adverb, positive evaluation, negative evaluation, semantics |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Жигало, Н. М. Емоційно-оцінна лексика у ранньохристиянській латиномовній прозі: прислівник (на матеріалі «Сповіді» Аврелія Августина) / Н. М. Жигало // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Т. 1, вип. 8. – С. 101–104. – Бібліогр.: с. 104 (11 назв); рез. укр., англ. |
Серія/номер: | Закарпатські філологічні студії; |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено прислівники з емоційно-оцінним значенням на матеріалі «Сповіді» Аврелія Августина. Відповідно до їхньої семантики представлено три групи емоційно-оцінних прислівників: власне оцінні, тобто ті, що
виражають цілісну оцінку; контекстуально-оцінні, що слугують інтенсифікаторами при різних частинах мови; контекстуально-зумовлені, метою яких є інтенсифікація або специфікація ознаки або дії. А також зазначено, що прислівники можуть надавати оцінного значення семантично-нейтральним словам у контексті твору. Критерій оцінки
дається за ознаками «добре/погано». The article analyzes emotional and evaluative adverbs based on “The Confessions” by Aurelius Augustinus. According to their semantics we identify 3 groups of emotional and evaluative adverbs: actually evaluated, those that express integral evaluation; contextually-evaluative which are serving as intensifiers at different parts of the language; contextually determined, the purpose of which is the intensification or specification of a feature or an action. It is also noted that adverbs can give evaluative meaning to semantically neutral words in the context of a piece of writing. The assessment criterion is given on the basis of “good / bad”. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59890 |
ISSN: | 2663-4899 |
Розташовується у зібраннях: | Закарпатські філологічні студії Випуск 8 Том 1 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЕМОЦІЙНО-ОЦІННА ЛЕКСИКА У РАННЬОХРИСТИЯНСЬКІЙ.pdf | 449.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.