Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59973
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБутиріна, Марія Валеріївна-
dc.date.accessioned2024-03-14T07:56:11Z-
dc.date.available2024-03-14T07:56:11Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБутиріна, М. Методологічні проблеми вивчення стереотипів масової свідомості: медійний аспект/ М. Бутиріна // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія / редкол.: Ю.М.бідзіля, В.В.Барчан, Л.О.Белей та ін. – Ужгород : Ліра, 2007. – Вип. 17. – С. 11–14. – Бібліогр.: с. 14 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59973-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1HdFj_AA4O4tBh9CwmunZxnxHNiybVzvz/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статті аналізуються методологічні проблеми вивчення стереотипів масової свідомості. Тут також представлена концепція стереотипів відомого теоретика У. Ліппмана, якою був покладний початок різнопла­новим дослідженням цього явища.uk
dc.description.abstractIn der Abhandlung werden die methodologische Problemen der Untersuchung der Stereotypen des Massenbewußtsein analysiert. Hier wird auch die konzeption des bekanntes Stereotypforschers U. Lippman dargestellt, die den Grundstein zu der vielschichtiger Erforschung dieser Erscheinung gelegt hat.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПоліграфцентр "Ліра"uk
dc.subjectстереотипиuk
dc.subjectмасова свідомістьuk
dc.subjectмас-медіаuk
dc.subjectмасова комунікаціяuk
dc.subjectдослідницькі проблемиuk
dc.subjectStereotypenuk
dc.subjectMassenbewußtseinuk
dc.subjectMassenmedienuk
dc.subjectMassenkommunikationuk
dc.subjectForschungsproblemenuk
dc.titleМетодологічні проблеми вивчення стереотипів масової свідомості: медійний аспектuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія. Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Філ. Вип. 15 2007.pdf226.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.