Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59973
Назва: Методологічні проблеми вивчення стереотипів масової свідомості: медійний аспект
Автори: Бутиріна, Марія Валеріївна
Ключові слова: стереотипи, масова свідомість, мас-медіа, масова комунікація, дослідницькі проблеми, Stereotypen, Massenbewußtsein, Massenmedien, Massenkommunikation, Forschungsproblemen
Дата публікації: 2007
Видавництво: Поліграфцентр "Ліра"
Бібліографічний опис: Бутиріна, М. Методологічні проблеми вивчення стереотипів масової свідомості: медійний аспект/ М. Бутиріна // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія / редкол.: Ю.М.бідзіля, В.В.Барчан, Л.О.Белей та ін. – Ужгород : Ліра, 2007. – Вип. 17. – С. 11–14. – Бібліогр.: с. 14 (9 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються методологічні проблеми вивчення стереотипів масової свідомості. Тут також представлена концепція стереотипів відомого теоретика У. Ліппмана, якою був покладний початок різнопла­новим дослідженням цього явища.
In der Abhandlung werden die methodologische Problemen der Untersuchung der Stereotypen des Massenbewußtsein analysiert. Hier wird auch die konzeption des bekanntes Stereotypforschers U. Lippman dargestellt, die den Grundstein zu der vielschichtiger Erforschung dieser Erscheinung gelegt hat.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1HdFj_AA4O4tBh9CwmunZxnxHNiybVzvz/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59973
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 17— 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Філ. Вип. 15 2007.pdf226.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.