Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59991
Назва: | Метафора у складі аргументації німецького медіадискурсу |
Інші назви: | Metaphor as a part of argumentation of the German mediadiscourse |
Автори: | Пірог, І. І. |
Ключові слова: | дискурс, медіадискурс, аргументація, метафора, метафоричні моделі, метафора-теза/ аргумент, discourse, mediadiscourse, argumentation, metaphor, metaphorical process, statement metaphor |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Пірог, І. І. Метафора у складі аргументації німецького медіадискурсу / І. І. Пірог // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Т. 2, вип. 8. – С. 31–35. – Бібліогр.: с. 35 (22 назв); рез. укр., англ. |
Серія/номер: | Закарпатські філологічні студії; |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті полягає у встановленні особливостей функціонування метафори як інструменту аргументації в текстах сучасного німецького медіадискурсу. На матеріалі текстів німецького медіадискурсу, який досліджується як
тематично сфокусована, соціокультурно зумовлена мисленнєво-комунікативна діяльність, створена засобами масової комунікації, проаналізовано метафору-тезу/аргумент і метафору-троп. Метафори-тропи у складі аргументації
актуалізуються конвенціональними метафоричними доменами: антропоморфної метафори (ОРГАНІЗМ, ХВОРОБА), тваринного світу (ТВАРИНИ), метафори соціальних явищ (БОРОТЬБА, ВІЙНА, СПОРТ), органічної метафори
(ЯВИЩА ПРИРОДИ) та іншими. Використання метафори-тези/аргументу передбачає моделювання низки ментальних процедур прагматичного характеру. The articles goal is figuring out the features of a metaphor as means of argumentation in modern German mediadiscourse. Statement metaphor and trope metaphor have been analyzed based on the materials of German mediadiscourse that is often perceived as cognitive-communicative activity, determined by the mass media. As a part of arhumentation, trope metaphors are transmitted via conventional metaphorical domains: anthropomorphic metaphors (ORGANISM, DISEASE), animal world (ANIMALS), social occurrences (BATTLE, WAR, SPORT), organic metaphors (NATURE PHENOMENON) etc. The exploitation of statement metaphor is predefined by modeling of a row of pragmatic mental processes. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59991 |
ISSN: | 2663-4899 |
Розташовується у зібраннях: | Закарпатські філологічні студії Випуск 8 Том 2 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МЕТАФОРА У СКЛАДІ АРГУМЕНТАЦІЇ НІМЕЦЬКОГО МЕДІАДИСКУРСУ.pdf | 342.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.