Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59991
Назва: Метафора у складі аргументації німецького медіадискурсу
Інші назви: Metaphor as a part of argumentation of the German mediadiscourse
Автори: Пірог, І. І.
Ключові слова: дискурс, медіадискурс, аргументація, метафора, метафоричні моделі, метафора-теза/ аргумент, discourse, mediadiscourse, argumentation, metaphor, metaphorical process, statement metaphor
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Пірог, І. І. Метафора у складі аргументації німецького медіадискурсу / І. І. Пірог // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Т. 2, вип. 8. – С. 31–35. – Бібліогр.: с. 35 (22 назв); рез. укр., англ.
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії;
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає у встановленні особливостей функціонування метафори як інструменту аргументації в текстах сучасного німецького медіадискурсу. На матеріалі текстів німецького медіадискурсу, який досліджується як тематично сфокусована, соціокультурно зумовлена мисленнєво-комунікативна діяльність, створена засобами масової комунікації, проаналізовано метафору-тезу/аргумент і метафору-троп. Метафори-тропи у складі аргументації актуалізуються конвенціональними метафоричними доменами: антропоморфної метафори (ОРГАНІЗМ, ХВОРОБА), тваринного світу (ТВАРИНИ), метафори соціальних явищ (БОРОТЬБА, ВІЙНА, СПОРТ), органічної метафори (ЯВИЩА ПРИРОДИ) та іншими. Використання метафори-тези/аргументу передбачає моделювання низки ментальних процедур прагматичного характеру.
The articles goal is figuring out the features of a metaphor as means of argumentation in modern German mediadiscourse. Statement metaphor and trope metaphor have been analyzed based on the materials of German mediadiscourse that is often perceived as cognitive-communicative activity, determined by the mass media. As a part of arhumentation, trope metaphors are transmitted via conventional metaphorical domains: anthropomorphic metaphors (ORGANISM, DISEASE), animal world (ANIMALS), social occurrences (BATTLE, WAR, SPORT), organic metaphors (NATURE PHENOMENON) etc. The exploitation of statement metaphor is predefined by modeling of a row of pragmatic mental processes.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59991
ISSN: 2663-4899
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 8 Том 2 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТАФОРА У СКЛАДІ АРГУМЕНТАЦІЇ НІМЕЦЬКОГО МЕДІАДИСКУРСУ.pdf342.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.