Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60018
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилко, Петро Петрович-
dc.contributor.authorКолодійчук, Анатолій Володимирович-
dc.contributor.authorМолнар, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorКрамченко, Р. А.-
dc.contributor.authorЧобаль, Л.Ю.-
dc.contributor.authorСімех, К.Ю.-
dc.date.accessioned2024-03-15T07:21:52Z-
dc.date.available2024-03-15T07:21:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМіжнародний маркетинг : підручник / авт. кол. : Гаврилко П. П. Колодійчук А. В., Молнар О. С. [та ін] ; рец. : Р. П. Підлипна, В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич. – Львів : Ужгор. торгов.-екон. ін-т, 2024. – 193 с.uk
dc.identifier.isbn978-966-2042-65-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60018-
dc.description.abstractУ підручнику проаналізована технологія ведення міжнародного маркетингу на підприємствах України під кутом зору різних сторін їх діяльності. Основну увагу приділено банківському обслуговуванню та оподаткуванню зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Проведено аналіз маркетингової політики підприємства, проблем її організації та шляхів вирішення. Виявлені особливості і проблеми розвитку бренду і торгової марки. Досліджено найголовніші практичні аспекти організації бюджетування зовнішньоекономічної діяльності підприємств та організацій. Визначені особливості міжнародної торгівлі на прикладі зарубіжної країни, які мають найважливіше значення для міжнародного маркетингу вітчизняних підприємств, а також митного обслуговування міжнародних перевезень, діяльності транснаціональних корпорацій та міжнародних організацій, міжнародного менеджменту і теорії планування експериментів. Навчальне видання пропонується студентам вищих навчальних закладів освіти, аспірантам, здобувачам, ученим, широкому колу спеціалістів з даної проблематики, а також усім тим, хто цікавиться різносторонніми питаннями міжнародного маркетингу на вітчизняних підприємствах.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleМіжнародний маркетингuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeПідручникuk
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підручник_ 2024.doc43.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.