Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60018
Назва: Міжнародний маркетинг
Автори: Гаврилко, Петро Петрович
Колодійчук, Анатолій Володимирович
Молнар, Олександр Сергійович
Крамченко, Р. А.
Чобаль, Л.Ю.
Сімех, К.Ю.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Міжнародний маркетинг : підручник / авт. кол.: П. П. Гаврилко, А. В. Колодійчук, О. С. Молнар, та ін. – Львів, 2024. – 193 с.
Короткий огляд (реферат): У підручнику проаналізована технологія ведення міжнародного маркетингу на підприємствах України під кутом зору різних сторін їх діяльності. Основну увагу приділено банківському обслуговуванню та оподаткуванню зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Проведено аналіз маркетингової політики підприємства, проблем її організації та шляхів вирішення. Виявлені особливості і проблеми розвитку бренду і торгової марки. Досліджено найголовніші практичні аспекти організації бюджетування зовнішньоекономічної діяльності підприємств та організацій. Визначені особливості міжнародної торгівлі на прикладі зарубіжної країни, які мають найважливіше значення для міжнародного маркетингу вітчизняних підприємств, а також митного обслуговування міжнародних перевезень, діяльності транснаціональних корпорацій та міжнародних організацій, міжнародного менеджменту і теорії планування експериментів. Навчальне видання пропонується студентам вищих навчальних закладів освіти, аспірантам, здобувачам, ученим, широкому колу спеціалістів з даної проблематики, а також усім тим, хто цікавиться різносторонніми питаннями міжнародного маркетингу на вітчизняних підприємствах.
Тип: Text
Тип публікації: Книга, підручник
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60018
ISBN: 978-966-2042-65-3
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підручник_ 2024.doc43.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.