Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60018
Title: Міжнародний маркетинг
Authors: Гаврилко, Петро Петрович
Колодійчук, Анатолій Володимирович
Молнар, Олександр Сергійович
Крамченко, Р. А.
Чобаль, Л.Ю.
Сімех, К.Ю.
Issue Date: 2024
Citation: Міжнародний маркетинг : підручник / авт. кол.: П. П. Гаврилко, А. В. Колодійчук, О. С. Молнар, та ін. – Львів, 2024. – 193 с.
Abstract: У підручнику проаналізована технологія ведення міжнародного маркетингу на підприємствах України під кутом зору різних сторін їх діяльності. Основну увагу приділено банківському обслуговуванню та оподаткуванню зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Проведено аналіз маркетингової політики підприємства, проблем її організації та шляхів вирішення. Виявлені особливості і проблеми розвитку бренду і торгової марки. Досліджено найголовніші практичні аспекти організації бюджетування зовнішньоекономічної діяльності підприємств та організацій. Визначені особливості міжнародної торгівлі на прикладі зарубіжної країни, які мають найважливіше значення для міжнародного маркетингу вітчизняних підприємств, а також митного обслуговування міжнародних перевезень, діяльності транснаціональних корпорацій та міжнародних організацій, міжнародного менеджменту і теорії планування експериментів. Навчальне видання пропонується студентам вищих навчальних закладів освіти, аспірантам, здобувачам, ученим, широкому колу спеціалістів з даної проблематики, а також усім тим, хто цікавиться різносторонніми питаннями міжнародного маркетингу на вітчизняних підприємствах.
Type: Text
Publication type: Книга, підручник
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60018
ISBN: 978-966-2042-65-3
Appears in Collections:Навчально-методичні видання кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Підручник_ 2024.doc43.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.