Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60036
Title: Соціальна інтеграція молоді, як вид соціального захисту молоді
Other Titles: Social integration of youth as a form of social protection of youth
Authors: Черниш, А. Р.
Keywords: молодь, соціальне забезпечення, соціальні проблеми молоді, рівень життя, інтеграція молоді, youth, social security, social problems of youth, standard of living, integration of youth
Issue Date: 2022
Citation: Черниш А. Р. Соціальна інтеграція молоді, як вид соціального захисту молоді/ А. Р. Черниш// Аналітичне-порівняльне правознавство / редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2022. – №4. – С. 175-180. – Бібліогр.: с. 179-180 (19 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/267454/263325
Abstract: У статті досліджено поняття інтеграції для досягнення процесу включення молоді в розвиток громадянського суспільства з урахуванням соціокультурного контексту, урахуванням історичних, закономірностей розвитку країни. Проаналізовано чинне законодавство у сфері соціального захисту молоді, у сфері працевлаштування, положення Конституції України щодо правового регулювання процесу трудової інтеграції молоді. Досліджено праці теоретиків трудового права та права соціального забезпечення Ярошенка О.М., Щотової Ю.М., Россохатськго П.М., Коляди Т.А. та ін. на предмет проблем реалізації молоддю права на працю, як гарантію розвитку духовного, творчого потенціалу та економічної самостійності. У статті звертається увага на проблеми та перепони, з якими зіштовхується молодь в процесі реалізації належних їм трудових прав. Наголошено на важливості професійного навчання, яке молода людина може пройти за для підвищення своєї конкурентоспроможності на ринку праці. Так, як саме професійне навчання являє процес набуття чи вдосконалення професійних знань, умінь та навичок особою відповідно до її покликання і здібностей, що забезпечує відповідний рівень професійної кваліфікації для професійної діяльності та конкурентоспроможності на ринку праці. Досліджено досвід таких високорозвинених країн, як Великобританія, Німеччина, Японія, Франція, США. Заслуговують на увагу заходи, до яких вдаються країни для обмеження безробіття серед молоді. Наводиться приклад Болгарії, де поширеною є практика розробки диференційованих за віком програм зайнятості для молоді; Німеччини, де є професійний відбір та профорієнтація у ранньому віці; поєднання професійної підготовки та виробничої діяльності за рахунок спеціально створених урядових фондів місцевою владою має місце у Данії; заохочення роботодавців працевлаштовувати молодь віком від 16 до 26 років у вигляді знижених розмірів соціальних внесків для них в якості своєрідних податкових пільг активно застосовується у Франції та Іспанії; активна практика залучення молоді до піврічних стажувань із отриманням щонайменше мінімальної заробітної плати позитивно позначається на подальшому працевлаштуванні молоді в Австралії. Даються пропозиції щодо впровадження передового зарубіжного досвіду.
The article examines the concept of integration to achieve the process of inclusion of youth in the development of civil society, taking into account the socio-cultural context, taking into account the historical patterns of the country’s development. Current legislation in the field of social protection of youth, in the field of employment, provisions of the Constitution of Ukraine regarding the legal regulation of the process of labor integration of youth are analyzed. The works of theorists of labor law and social security law O.M. Yaroshenka, Yu.M. Shchotova, P.M. Rossokhatskgo, T.A. Kolyady were studied. etc. on the subject of the problems of youth implementation of the right to work, as a guarantee of the development of spiritual, creative potential and economic independence. The article draws attention to the problems and obstacles faced by young people in the process of realizing their labor rights. Emphasis is placed on the importance of professional training that a young person can undergo to increase their competitiveness in the labor market. Just as professional training is the process of acquiring or improving professional knowledge, abilities and skills by a person in accordance with his vocation and abilities, which ensures the appropriate level of professional qualification for professional activity and competitiveness in the labor market. The experience of such highly developed countries as Great Britain, Germany, Japan, France, and the USA was studied. Measures taken by countries to limit youth unemployment are noteworthy. The example of Bulgaria is given, where the practice of developing age-differentiated employment programs for young people is widespread; Germany, where there is professional selection and career guidance at an early age; the combination of professional training and production activities at the expense of specially created government funds by local authorities takes place in Denmark; encouraging employers to employ young people aged 16 to 26 in the form of reduced amounts of social contributions for them as a kind of tax benefits is actively used in France and Spain; the active practice of involving young people in six-month internships with at least the minimum wage has a positive effect on the further employment of young people in Australia. Proposals are given for the introduction of advanced foreign experience.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60036
ISSN: 2788-6018
Appears in Collections:Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 4 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
267454-Текст статті-617109-1-10-20221120.pdf231.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.