Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60099
Title: Застосування сучасних інтерактивних систем та додатків у вивченні астрономії в школі
Other Titles: Application of modern interactive systems and applications in the study of astronomy at school
Authors: Герасимов, Віталій
Молнар, Олександр
Рейс, Тибеій
Keywords: астрономія, доповнена реальність, віртуальна реальність, вивчення астрономії, засоби мультимедіа
Issue Date: Dec-2023
Publisher: Мукачівський державний університет (Україна) Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові (Польща)
Citation: Застосування сучасних інтерактивних систем та додатків у вивченні астрономії в школі / Герасимов В.В., Молнар О.О., Рейс Т.Т. // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». Випуск 2(35), 2023, c.20-34.
Abstract: Розглянуто сучасні програмні засоби з використанням елементів доповненої та віртуальної реальності, можливості використання інтернет-ресурсів, таких як безплатні телескопи з можливістю віддаленого керування, а також бази даних космічних зображень для навчання астрономії. Показано, що модерні мультимедійні засоби дають змогу суттєво підвищити якість візуального сприйняття та глибшого освоєння знань астрономії та космології.
Description: Розглянуто сучасні програмні засоби з використанням елементів доповненої та віртуальної реальності, можливості використання інтернет-ресурсів, таких як безплатні телескопи з можливістю віддаленого керування, а також бази даних космічних зображень для навчання астрономії. Показано, що модерні мультимедійні засоби дають змогу суттєво підвищити якість візуального сприйняття та глибшого освоєння знань астрономії та космології.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60099
ISSN: 2617-0833
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізики напівпровідників

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Mukachevo.pdfстаття2.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.