Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60157
Title: Стратегії впровадження бізнес-аналітики та activity-based costing для оптимізації операцій в туристичній та готельній сфері
Authors: Машіка, Ганна Василівна
Ільтьо, Тетяна
Попович, Олеся
Keywords: формати операцій, оперативне управління, моніторингу ефек тивності., оптимізація операцій
Issue Date: 2024
Publisher: ТОВ "ДКС Центр"
Citation: Г. В. Машіка, Т. І. Ільтьо, О. П. Попович.СТРАТЕГІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ БІЗНЕС-АНАЛІТИКИ ТА ACTIVITY-BASED COSTING ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ОПЕРАЦІЙ В ТУРИСТИЧНІЙ ТА ГОТЕЛЬНІЙ СФЕРІ № 5 (2024): ІНВЕСТИЦІЇ: ПРАКТИКА ТА ДОСВІД
Series/Report no.: Туризм;2024
Abstract: Впровадження бізнес аналітики та Activity Based Costing (ABC) в сучасних умовах є основою успіху суб'єктів господарювання в туристичній та готельній індустрії, оскільки це створює по тенціал для відчутного покращення ефективності операцій. Отже, метою статті є ідентифікація змісту та базових ознак стратегій впровадження бізнес аналітики та Activity Based Costing для оптимізації операцій в туристичній та готельній сфері. У межах дослідження звернуто увагу на той факт, що з урахуванням відсутності єдиних операційних форматів суб'єктів туристичної та готельної сфери, впровадження бізнес аналітики та Activity Based Costing (ABC) може здійсню ватися через різні типи стратегій. Ці стратегії обираються враховуючи потреби в оптимізації різних операцій та можливості поліпшення їх ефективності. При цьому зроблено висновок, що серед стратегій, які використовуються для впровадження бізнес аналітики та Activity Based Costing з метою оптимізації операцій в туристичній та готельній сфері, можуть бути застосо вані такі: стратегія поетапного впровадження, стратегія швидкої інтеграції, стратегія розши рення зони впровадження (повзучий наступ), стратегія фокусу на операціях з обслуговування клієнтів. Доведено, що кожна з наведених стратегій має свої характеристики, які визначають специфіку їх застосування. Стратегія поетапного впровадження орієнтована на особливості, які роблять її ідеальною для суб'єктів, які бажають детально розробити та поетапно впровади ти бізнес аналітику та ABC, забезпечуючи контроль і оцінку процесу на кожному етапі. Страте гія швидкої інтеграції орієнтована на ознаки, які роблять її ідеальною для ситуацій, де пріори тетом є швидке впровадження та отримання оперативних результатів. Стратегія розширення зони впровадження базується на характеристиках, які роблять її ідеальною для суб'єктів, що прагнуть поступово розширювати обсяг та охоплення впровадження. Стратегія фокусу на опе раціях з обслуговування клієнтів базується на характеристиках, які роблять її ідеальною для суб'єктів, що бажають зосередитися на ефективному обслуговуванні клієнтів та покращенні їхнього досвіду. Перспективи подальших досліджень полягають у проведенні порівняльного аналізу ефективності кожної з виділених стратегій для впровадження бізнес аналітики та Activity Based Costing. Це може сприяти визначенню того, яка стратегія є найбільш ефектив ною в конкретних умовах даної індустрії.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60157
ISSN: 2306-6814
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Inv+5-2024_St5.pdf572.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.