Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60190
Назва: Ілюзія в медійному контексті
Автори: Стехіна, Вікторія Миколаївна
Ключові слова: ілюзія, ілюзіонізм, маніпуляція, дезінформація, ореол-ефект, евфемія, дифемія, блеф, illusion, manipulation, disinformation, halo-effect, euphemia, disphemia, bluff
Дата публікації: 2007
Видавництво: Поліграфцентр "Ліра"
Бібліографічний опис: Стехіна, В. Ілюзія в медійному контексті/ В. Стехіна // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія / редкол.: Ю.М.бідзіля, В.В.Барчан, Л.О.Белей та ін. – Ужгород : Ліра, 2007. – Вип. 17. – С. 168–170. – Бібліогр.: с. 170 (3 назви).
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються проблеми створення ілюзій, ілюзіонізму як засобів маніпулятивного впливу в ЗМК.
Тhе article deals with the problem of the creation the illusions, analyzing illusionism as manipulative means of mass media influence.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1L__rCf6vuzb7m6MrOl8kOVx_zsuhvuGh/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60190
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 17— 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Філ Вип. 17. 2007.pdf870.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.