Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60350
Title: Слоган як один із видів рекламного тексту
Other Titles: Slogan as a type of advertising text
Authors: Віговська, Л. А.
Keywords: реклама, рекламний слоган, рекламна константа, художня цінність, маркетингова цінність, advertising, advertising slogan, advertising constant, artistic value, marketing value
Issue Date: 2020
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Віговська, Л. А. Слоган як один із видів рекламного тексту / Л. А. Віговська // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), А. І. Девіцька, М. Т. Вереш та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2020. – Т. 1, вип. 14. – С. 281–285. – Бібліогр.: с. 285 (10 назв); рез. укр., англ.
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: Реклама як складне соціально-психологічне явище привертає до себе увагу фахівців із різних галузей знань: психологів, маркетологів, економістів, соціологів, культурологів і, перш за все, лінгвістів. Реклама стала важливим елементом сучасного життя і в нашій країні, і за кордоном, ввійшла в низку найважливіших засобів впливу на багатомільйонну аудиторію. В ринкових умовах реклама є дієвим інструментом, за допомогою якого людина отримує інформацію, яка спонукає її придбати рекламований товар. У поданій статті здійснюється спроба комплексного аналізу рекламного слогану як одного з видів рекламного тексту, його основних функцій та особливостей. У статті наводяться запропоноване сучасними дослідниками визначення поняття «реклама», а також подане тлумачення поняття «слоган», яке використовується в міжнародній рекламній практиці. Аналізуються рекламні константи, які забезпечують взаємодію між різними формами впливу рекламного повідомлення на споживача. Розглядається модель рекламної комунікації, відповідно до якої здійснюється процес отримання споживачем рекламної інформації. У статті пояснюється така особливість рекламного слогану як маркетингова цінність. Акцентується увага на найбільш поширених художніх прийомах, котрі складають художню цінність рекламної фрази. Визначаються основні засоби, які застосовуються під час написання рекламних слоганів і роблять їх успішними та дієвими. Це, зокрема, фонетична відповідність звукового складу змісту рекламного повідомлення, лексичний склад слогану та синтаксичні конструкції. У статті підкреслюється, що рекламний слоган грає важливу роль у рекламному процесі. Він сприяє реалізації економічної ролі реклами, яка полягає в забезпеченні зв’язку між виробниками і споживачами товарів. Не менш значуща естетична складова слогану. Він виступає як рекламна константа, навколо якої вибудовується лаконічний, оригінальний, конкретний рекламний текст.
Advertising as a complex socio-psychological phenomenon attracts the attention of different specialists: psychologists, marketers, economists, sociologists, cultural marketers and primarily linguists. Advertising has become an important part of modern life both in our country and abroad, it has advanced closer to some of the most important means of influencing the audience of millions. In market conditions advertising is an effective tool by which a person receives information that encourages him to purchase the advertised product. This article represents an attempt of comprehensive analysis of advertising slogan as a type of advertising text, its main functions and features. The article provides a definition of the term “advertising” proposed by modern researchers, as well as an interpretation of the term “slogan” which is used in international advertising practice. Advertising constants that provide the interaction between various forms of influence of advertisement on a consumer are analysed. The model of advertising communication is considered according to which the process of obtaining advertising information by a consumer is carried out. The article explains such a feature of advertising slogan as marketing value. It focuses on the most common artistic techniques that make up artistic value of advertising phrase. The main methods that are used when writing advertising slogans and that make them successful and effective are determined. They are, in particular, the correspondence of the phonetic sound structure to the content of advertising message, the lexical composition of the slogan and syntactic constructions. The article emphasizes that advertising slogan plays a very important role in advertising process. It contributes to realization of the economic role of advertising, which is to ensure communication between the producers and consumers of goods. The aesthetic component of the slogan is no less significant. It acts as advertising constant around which a concise, original, specific advertising text is compiled.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60350
ISSN: 2663-4880
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 14 Том 1 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СЛОГАН ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ.pdf325.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.