Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6036
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2016-01-20T08:12:37Z-
dc.date.available2016-01-20T08:12:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНавчальне завдання як поняття дидактики [Текст] / В. І. Староста // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 185–188. – Бібліогр.: с. 188 (17 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6036-
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена пошуком технологій навчання для підготовки сучасного вчителя до професійної діяльності. Один з шляхів вирішення цієї проблеми – застосування навчальних завдань. У процесі дослідження виявлено різноманітні підходи до трактування поняття «навчальне завдання»; показано, що воно є одним з видів педагогічних завдань та родовим по відношенню до понять «запитання», «вправа» і «задача». Окремі види навчальних завдань мають подібну структуру, а відрізняються між собою залежно від їх параметрів (складність, трудність, проблемність) та рівня пізнавальної діяльності суб’єкта. Ключові слова: навчальне завдання, запитання, вправа, задача.uk
dc.description.abstractThe topicality of the article material is conditioned by search of technologies of training of modern teachers for their professional work. One of possible ways of the problem solving – application of educational tasks. In the course of research «the educational task» has been revealed different; the idea that it is one of kinds of pedagogical tasks has been supported and is patrimonial in relation to concepts «question», «exercise» and «problem». Separate kinds of educational tasks have similar structure, and differ among themselves by their parameters (complexity, dif culty, problematical character) and level of informative activity of the subject. Keywords: educational task, question, exercise, probleuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectнавчальне завданняuk
dc.subjectзапитанняuk
dc.subjectвправаuk
dc.subjectзадачаuk
dc.titleНавчальне завдання як поняття дидактикиuk
dc.title.alternativeEducational tasks as a notion of didacticsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011
Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ ЯК ПОНЯТТЯ ДИДАКТИКИ.pdf271.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.