Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6036
Назва: | Навчальне завдання як поняття дидактики |
Інші назви: | Educational tasks as a notion of didactics |
Автори: | Староста, Володимир Іванович |
Ключові слова: | навчальне завдання, запитання, вправа, задача |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Бібліографічний опис: | Навчальне завдання як поняття дидактики [Текст] / В. І. Староста // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 185–188. – Бібліогр.: с. 188 (17 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена пошуком технологій навчання для підготовки сучасного вчителя до професійної діяльності. Один з шляхів вирішення цієї проблеми – застосування навчальних завдань. У процесі дослідження виявлено різноманітні підходи до трактування поняття «навчальне завдання»; показано, що воно є одним з видів педагогічних завдань та родовим по відношенню до понять «запитання», «вправа» і «задача». Окремі види навчальних завдань мають подібну структуру, а відрізняються між собою залежно від їх параметрів (складність, трудність, проблемність) та рівня пізнавальної діяльності суб’єкта.
Ключові слова: навчальне завдання, запитання, вправа, задача. The topicality of the article material is conditioned by search of technologies of training of modern teachers for their professional work. One of possible ways of the problem solving – application of educational tasks. In the course of research «the educational task» has been revealed different; the idea that it is one of kinds of pedagogical tasks has been supported and is patrimonial in relation to concepts «question», «exercise» and «problem». Separate kinds of educational tasks have similar structure, and differ among themselves by their parameters (complexity, dif culty, problematical character) and level of informative activity of the subject. Keywords: educational task, question, exercise, proble |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6036 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011 Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
НАВЧАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ ЯК ПОНЯТТЯ ДИДАКТИКИ.pdf | 271.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.