Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/603
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончаренко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2015-01-29T09:45:23Z-
dc.date.available2015-01-29T09:45:23Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГончаренко, Т. Л. Системний підхід до проектування навчального процесу з фізики [Текст] / Т. Л. Гончаренко // Науковий вісник Ужгородського університету. – Ужгород, 2011. – Вип.22. – С.24-27.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/603-
dc.descriptionThe author of the article has discusses issues associated with the system approach to the design of the learning process on physics. The problem of implementing a systematic approach to the design of the learning process on physics is relevant and actively studied today in connection with the enlargement and complexity of researching the education system (in particular the educational process as a system). Key words: рedagogical design, educational process in physics, system approach, physics teachers, future physics teachers.uk
dc.description.abstractУ статті розглядається системний підхід до проекту- вання навчального процесу з фізики. Проблема впровадження системного підходу до проектування навчального процесу з фізики є актуальною та активно вивчаэться сьогодні у зв’язку з укрупненням і ускладненням досліджуваних педагогічних сис- тем (зокрема навчального процесу як системи), потребами в ефективному управлінні системами і в інтеграції знань. Наво- дяться результати аналізу навчального процесу як системно- го об’єкту. Ключові слова: педагогічне проектування, навчальний про- цес з фізики, системний підхід, вчителі фізики, майбутні вчи- телі фізики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпедагогічне проектуванняuk
dc.subjectнавчальний процес з фізикиuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectвчителі фізикиuk
dc.subjectмайбутні вчителі фізикиuk
dc.titleСистемний підхід до проектування навчального процесу з фізикиuk
dc.title.alternativeSystem approach to the design of the learning pr ocess on physicsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2011 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 22



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.