Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/603
Назва: Системний підхід до проектування навчального процесу з фізики
Інші назви: System approach to the design of the learning pr ocess on physics
Автори: Гончаренко, Тетяна Леонідівна
Ключові слова: педагогічне проектування, навчальний процес з фізики, системний підхід, вчителі фізики, майбутні вчителі фізики
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гончаренко, Т. Л. Системний підхід до проектування навчального процесу з фізики [Текст] / Т. Л. Гончаренко // Науковий вісник Ужгородського університету. – Ужгород, 2011. – Вип.22. – С.24-27.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається системний підхід до проекту- вання навчального процесу з фізики. Проблема впровадження системного підходу до проектування навчального процесу з фізики є актуальною та активно вивчаэться сьогодні у зв’язку з укрупненням і ускладненням досліджуваних педагогічних сис- тем (зокрема навчального процесу як системи), потребами в ефективному управлінні системами і в інтеграції знань. Наво- дяться результати аналізу навчального процесу як системно- го об’єкту. Ключові слова: педагогічне проектування, навчальний про- цес з фізики, системний підхід, вчителі фізики, майбутні вчи- телі фізики.
Опис: The author of the article has discusses issues associated with the system approach to the design of the learning process on physics. The problem of implementing a systematic approach to the design of the learning process on physics is relevant and actively studied today in connection with the enlargement and complexity of researching the education system (in particular the educational process as a system). Key words: рedagogical design, educational process in physics, system approach, physics teachers, future physics teachers.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/603
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.