Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/603
Title: Системний підхід до проектування навчального процесу з фізики
Other Titles: System approach to the design of the learning pr ocess on physics
Authors: Гончаренко, Тетяна Леонідівна
Keywords: педагогічне проектування, навчальний процес з фізики, системний підхід, вчителі фізики, майбутні вчителі фізики
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Гончаренко, Т. Л. Системний підхід до проектування навчального процесу з фізики [Текст] / Т. Л. Гончаренко // Науковий вісник Ужгородського університету. – Ужгород, 2011. – Вип.22. – С.24-27.
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядається системний підхід до проекту- вання навчального процесу з фізики. Проблема впровадження системного підходу до проектування навчального процесу з фізики є актуальною та активно вивчаэться сьогодні у зв’язку з укрупненням і ускладненням досліджуваних педагогічних сис- тем (зокрема навчального процесу як системи), потребами в ефективному управлінні системами і в інтеграції знань. Наво- дяться результати аналізу навчального процесу як системно- го об’єкту. Ключові слова: педагогічне проектування, навчальний про- цес з фізики, системний підхід, вчителі фізики, майбутні вчи- телі фізики.
Description: The author of the article has discusses issues associated with the system approach to the design of the learning process on physics. The problem of implementing a systematic approach to the design of the learning process on physics is relevant and actively studied today in connection with the enlargement and complexity of researching the education system (in particular the educational process as a system). Key words: рedagogical design, educational process in physics, system approach, physics teachers, future physics teachers.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/603
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.