Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6041
Назва: Factor analysis as tool of investigations of education practices in teaching of biology on secondary schools
Інші назви: Факторний аналіз як засіб дослідження практики викладання біології у загальноосвітній школі
Автори: Tulenko, Maria
Ключові слова: факторний аналіз, викладання біології, практика освіти
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Tulenko, M. Faktor analysis as tool of investigations of education practices in teaching of biology on secundary schools [Текст] / M. Tulenko // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 200–202. – Бібліогр.: с. 202 (4 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті представлені питання, пов’язані з викладанням біології у середніх школах. Автор описує результати процесу викладання біології у 18 вчителів різних середніх шкіл, в основному гімназій в регіонах Прешов і Кошіце в Словаччині. Включений факторний аналіз використовуваних методів, організації роботи, типів запитань, підходів до мотивації, форм нагороди і покарання, ставлення вчителів до думок студентів. Факторний аналіз підтвердив існування семи факторів, що впливають на курс викладання біології: фактор комунікації, фактор тестування студентів, фактор мотивації та активації, фактор індивідуальної роботи студентів, фактор творчості, фактор професійної компетентності вчителя, фактор по відношенню вчителя до студентів. Ключові слова: факторний аналіз, викладання біології, практика освіти.
The article presents matters associated with teaching of biology on secondary schools. The author describes  ndings during teaching of biology by 18 teachers on different secondary schools, mostly gymnasiums, in Presov and Kosice regions in Slovakia. There is included factor analysis there concerning of used methods, organizations of works with students, type of questions by students, motivation approaches, types of bonuses and penalties and teachers’ relations to comments by students. Factor analysis con rmed the existence of seven factors affecting the course of biology education: communication factor, feedback factor (examining), factor of motivation and activation, factor of students' individual work, factor of creativity, factor of teacher's specialized skills, and teacher to student relationship factor. Key words: factor analysis, teaching of biology, education practices.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6041
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FACTOR ANALYSIS AS TOOL OF INVESTIGATIONS OF EDUCATION PRACTICES IN TEACHING OF BIOLOGY.pdf222.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.