Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60455
Название: Навчально-методичні рекомендації для студентів 5 курсу з дисципліни «Терапевтична стоматологія». Частина 2.
Авторы: Гончарук-Хомин, М.Ю.
Богдан, О.М.
Дата публикации: янв-2024
Издательство: ДВНЗ «УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ». СТОМАТОЛОГІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
Библиографическое описание: Навчально-методичні рекомендації для студентів 5 курсу з дисципліни «Терапевтична стоматологія». Частина 2./ Гончарук-Хомин М.Ю., Богдан О.М. – Ужгород, 2024. – 382 с.
Серия/номер: УДК 616.314.13/.16-001.4-007.232/234;
Краткий осмотр (реферат): Навчально-методичні рекомендації розроблені для вивчення програми з дисципліни «Терапевтична стоматологія» студентами 5-го курсу стоматологічного факультету. В дані методичні рекомендації входять методичні розробки для проведення практичних занять в комплексі з контрольними завданнями і переліком рекомендованої навчально-методичної літератури, які спрямовані на поглиблення знань студентів щодо диференційної діагностики захворювань твердих тканин зубів та ендодонта, захворювання слизової оболонки порожнини рота та червоної облямівки губ, вивчення анатомо-гістологічних особливостей будови слизової оболонки порожнини рота та червоної облямівки губ, проведення оцінки впливу різних етіологічних чинників та патогенетичних механізмів. Колектив авторів-укладачів: Гончарук-Хомин М.Ю. – PhD, завідувач кафедри терапевтичної стоматології ДВНЗ «УжНУ»; Богдан О.М. – старший викладач кафедри терапевтичної стоматології ДВНЗ «УжНУ»;
Тип: Text
Тип публикации: Методичні рекомендації
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60455
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри терапевтичної стоматології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
методичка 5 курс 2 семестр тер стом..pdf6.45 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.