Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6045
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦабан, Надія Іванівна-
dc.date.accessioned2016-01-20T12:02:30Z-
dc.date.available2016-01-20T12:02:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЦабан, Н. І. Модуляризація як складова реорганізації процесу навчання на факультетах соціальної роботи і соціального забезпечення у фахових вищих школах Німеччини [Текст] / Н. І. Цабан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 207–210. – Бібліогр.: с. 209 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6045-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано один з важливих аспектів реформування вищої освіти у Німеччині – організацію ступеневого навчання у фахових вищих школах за модульною системою. Показано вимоги та критерії модуляризації навчання. На прикладів аналізу модульних книг напряму навчання «Бакалавр соціальної роботи» проілюстровано труднощі, які виникають у процесі реорганізації напрямів навчання на факультетах соціальної роботи, соціальної роботи/соціальної педагогіки та соціального забезпечення. Ключові слова: освітня реформа, модуляризація навчання, кваліфікація, кредит, модуль.uk
dc.description.abstractThe author of the article has analyzed one of the important aspects of the reform of higher education in Germany – the organization staged training in specialized high schools, the modular system; has considered the requirements and criteria of modular training. On the example of modular book of Bachelor of Social Work the author has illustrated the dif culties arising from the reorganization of the areas of education at the faculties of social work, social work / social pedagogy and social security. Keywords: educational reform, modular training, quali cation, credit, module.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectосвітня реформаuk
dc.subjectмодуляризація навчанняuk
dc.subjectкваліфікаціяuk
dc.subjectкредитuk
dc.subjectмодульuk
dc.titleМодуляризація як складова реорганізації процесу навчання на факультетах соціальної роботи і соціального забезпечення у фахових вищих школах Німеччиниuk
dc.title.alternativeModul reorganization as a part of the study on the faculty of social work and social security in the higher professional schools of Germanyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.