Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6045
Назва: Модуляризація як складова реорганізації процесу навчання на факультетах соціальної роботи і соціального забезпечення у фахових вищих школах Німеччини
Інші назви: Modul reorganization as a part of the study on the faculty of social work and social security in the higher professional schools of Germany
Автори: Цабан, Надія Іванівна
Ключові слова: освітня реформа, модуляризація навчання, кваліфікація, кредит, модуль
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Цабан, Н. І. Модуляризація як складова реорганізації процесу навчання на факультетах соціальної роботи і соціального забезпечення у фахових вищих школах Німеччини [Текст] / Н. І. Цабан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 207–210. – Бібліогр.: с. 209 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано один з важливих аспектів реформування вищої освіти у Німеччині – організацію ступеневого навчання у фахових вищих школах за модульною системою. Показано вимоги та критерії модуляризації навчання. На прикладів аналізу модульних книг напряму навчання «Бакалавр соціальної роботи» проілюстровано труднощі, які виникають у процесі реорганізації напрямів навчання на факультетах соціальної роботи, соціальної роботи/соціальної педагогіки та соціального забезпечення. Ключові слова: освітня реформа, модуляризація навчання, кваліфікація, кредит, модуль.
The author of the article has analyzed one of the important aspects of the reform of higher education in Germany – the organization staged training in specialized high schools, the modular system; has considered the requirements and criteria of modular training. On the example of modular book of Bachelor of Social Work the author has illustrated the dif culties arising from the reorganization of the areas of education at the faculties of social work, social work / social pedagogy and social security. Keywords: educational reform, modular training, quali cation, credit, module.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6045
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОДУЛЯРИЗАЦІЯ ЯК СКЛАДОВА РЕОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ.pdf210.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.