Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6045
Title: | Модуляризація як складова реорганізації процесу навчання на факультетах соціальної роботи і соціального забезпечення у фахових вищих школах Німеччини |
Other Titles: | Modul reorganization as a part of the study on the faculty of social work and social security in the higher professional schools of Germany |
Authors: | Цабан, Надія Іванівна |
Keywords: | освітня реформа, модуляризація навчання, кваліфікація, кредит, модуль |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво УжНУ «Говерла» |
Citation: | Цабан, Н. І. Модуляризація як складова реорганізації процесу навчання на факультетах соціальної роботи і соціального забезпечення у фахових вищих школах Німеччини [Текст] / Н. І. Цабан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 207–210. – Бібліогр.: с. 209 (6 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | У статті проаналізовано один з важливих аспектів реформування вищої освіти у Німеччині – організацію ступеневого навчання у фахових вищих школах за модульною системою. Показано вимоги та критерії модуляризації навчання. На прикладів аналізу модульних книг напряму навчання «Бакалавр соціальної роботи» проілюстровано труднощі, які виникають у процесі реорганізації напрямів навчання на факультетах соціальної роботи, соціальної роботи/соціальної педагогіки та соціального забезпечення.
Ключові слова: освітня реформа, модуляризація навчання, кваліфікація, кредит, модуль. The author of the article has analyzed one of the important aspects of the reform of higher education in Germany – the organization staged training in specialized high schools, the modular system; has considered the requirements and criteria of modular training. On the example of modular book of Bachelor of Social Work the author has illustrated the dif culties arising from the reorganization of the areas of education at the faculties of social work, social work / social pedagogy and social security. Keywords: educational reform, modular training, quali cation, credit, module. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6045 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МОДУЛЯРИЗАЦІЯ ЯК СКЛАДОВА РЕОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ.pdf | 210.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.