Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60476
Title: Порівняльно-правовий аналіз структури зовнішніх функцій України та Угорщини: імплементація досвіду (частина 2)
Other Titles: Comparative-legal analysis of the structure of external functions of Ukraine and Hungary: implementation of experience (part 2)
Authors: Горбаченко, О.
Keywords: Зовнішні функції, Україна, Угорщина, порівняльно-правовий аналіз, імплементація, досвід, External functions, Ukraine, Hungary, comparative legal analysis, implementation, experience
Issue Date: 2022
Citation: Горбаченко О. Порівняльно-правовий аналіз структури зовнішніх функцій України та Угорщини: імплементація досвіду (частина 2)/ О. Горбаченко //Аналітичне-порівняльне правознавство / редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2022. – №4. – С. 392-397. – Бібліогр.: с. 396-397 (14 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/267866/263654
Abstract: Зараз розпочався новий – військовий аркуш для України та її українців, і кожна складова функції – сьогодні це свій окремий фронт протистояння. Міністерство закордонних справ України розглядається як PR менеджер міжнародного рівня конкретної держави. Виходячи із досвіду Угорщини та законодавчих завдань МЗС України, які є досить розгалуженими з великим спектром завдань, пропонується систематизувати його компетенції в шість логічних груп. Перша – просування інтересів України та підтримка безпеки і територіальної цілісності. Друга – інвестиції та інформаційний простір. Третя – підтримка зв’язків з юридичними і фізичними українцями. Четверта – формування іміджу. П’ята – ЄС і НАТО. А зі врахуванням зовнішньополітичної стратегії, шостою окремою групою можемо виділити розширення відносин з Африкою, Азією, адже це не лише новий подих на оновлення відносин, це і новий етап інвестицій та торгівлі, що є взаємовигідним для обох боків. Структура зовнішніх функцій однакові для більшості держав, основні відмінності між ними містяться в підходах їх реалізації. На сьогоднішній день Україна, яка до 24 лютого була на межі військового повномасштабного вторгнення та проводила свою діяльність практично в базовому режимі, сьогодні має не просто переглянути свої стереотипні завдання, а має їх створити по новому. Дані групи є пріоритетними на найближчі роки, і кожен з цих реалізованих напрямків допоможе не лише у відбудові зруйнованого, а й в створенні нового, в інакшому випадку, можемо прогнозувати відкидання України на десятки років назад. Під кожною із запропонованих систематичних групах розглядається конкретна складова зовнішньої функції, як спосіб реалізації самої функції та кінцевої мети обраної групи. В даній частині наукової статті ми розглядаємо питання в межах таких складових зовнішніх функцій: налагодження міжнародних культурних зв’язків (гуманітарна), протидії міжнародному тероризму та міжнародній організованій злочинності, природо-охоронну або екологічну (участь у міжнародній охороні навколишнього середовища) функцію.
Now a new military battle has begun for Ukraine and Ukrainians, and each component of the func-tion is own separate front of confrontation today. The Ministry of Foreign Affairs of Ukraine is considered as a PR manager of the international level of a specific state. Based on the experience of Hungary and the legislative tasks of the Ministry of Foreign Affairs of Ukraine, which are quite extensive with a wide range of tasks, it is proposed to sys-tematize its competences into six logical groups. The first is to promote the interests of Ukraine and support security and territorial integrity. The second is investments and information space. The third is maintaining ties with legal and physical Ukrainians. The fourth is image formation. The fifth is the EU and NATO. And considering the foreign policy strategy, as a sixth separate group we can highlight the expansion of relations with Africa and Asia, because this is not only a new breath for the renewal of relations, but also a new stage of investment and trade, which is mutually beneficial for both sides. The structure of external functions is the same for most states, the main differenc-es between them are contained in the approaches to their implementation. For Ukraine, which until February 24 was on the verge of a fullscale military invasion and conducted its activities in an almost basic mode, today must not only review its stereotypical tasks, but must create them in a new way. The group’s data are priorities for the coming years, and each of these realized directions will help not only in rebuilding the destroyed, but also in creating a new one, otherwise, we can predict that Ukraine will be thrown back decades. Under each of the proposed systematic groups, a specific component of the external function is considered, as a way of realizing the function itself and the goal of the selected group. In this part of the scientific article, we consider issues within the framework of the following components of external functions: establishing international cultural ties (humanitarian), countering international terrorism and international organized crime, nature protection or Ecological (participation in international environmental protection) function.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60476
ISSN: 2788-6018
Appears in Collections:Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 4 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
267866-Текст статті-617976-1-10-20221126.pdf220.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.