Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60483
Назва: | Пропедевтика терапевтичної стоматології |
Автори: | Гончарук-Хомин, Мирослав Юрійович Білинський, Олександр Ярославович Гангур, Іван Юрійович |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | «Ужгородський національний університет». Стоматологічний факультет |
Бібліографічний опис: | Пропедевтика терапевтичної стоматології : навчально-методичний посібник до практичних занять для студентів 2-го курсу стоматологічного факультету. / М. Ю. Гончарук-Хомин, О. Я. Білинський, І. Ю, Гангур. – Ужгород, 2024 –140 с. |
Серія/номер: | УДК: 616.314(076); |
Короткий огляд (реферат): | Навчально-методичний посібник підготовлено для вивчення програми з дисципліни «Пропедевтика терапевтичної стоматології» студентами 2-го курсу стоматологічного факультету. У посібник ввійшли методичні розробки для проведення практичних занять в комплексі з контрольними завданнями і переліком рекомендованої навчально-методичної літератури щодо клінічних особливостей анатомо-гістологічної будови зубів, тканин та органів порожнини рота, організації та обладнання стоматологічного кабінету, матеріалознавства в терапевтичній стоматології, способів та технік препарування та пломбування каріозних порожнин, етапів ендодонтичного лікування зубів та засвоєння основних мануальних навичок по окремим етапам, відпрацювання підходів до лікування каріозних та некаріозних дефектів твердих тканин зубів, а також лікування кореневих каналів. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Навчально-методичний посібник |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60483 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні видання кафедри терапевтичної стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
посібник 2 курс 1 і 2 сем.pdf | 4.14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.