Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/605
Title: Профорієнтаційна робота у профільній школі як методична проблема
Other Titles: Professionally directed work in the pr ofile school as a methodological problem
Authors: Грабчак, Дімітрій Вікторович
Шарко, Валентина Дмитрівна
Keywords: профорієнтаційна робота, профільна орієнтація
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Грабчак, Д. В. Профорієнтаційна робота у профільній школі як методична проблема [Текст] / Д. В. Грабчак, В. Д. Шарко // Науковий вісник Ужгородського університету. – Ужгород, 2011. – Вип.22. – С.27-30.
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті обговорюються особливості організації про- форієнтаційної роботи вчителем фізики основної школи. Актуальність цієї роботи значно підвищується у зв’язку з переходом школи на профільне навчання, адже учень має зро- бити свій професійний вибір вже не в старшій школі, як це було раніше, а закінчуючи основну, коли постає проблема вибору профілю навчання, який має бути орієнтований на майбутню професію. Ключові слова: профорієнтаційна робота, профільна орієн- тація.
Description: The article deals with the peculiarities of the organization of career guidance physics teacher of secondary school. The relevance of this work is considerably increased due to the transfer school for specialized education, because students must make their choice of profession is no longer in high school, as it was before, and ending with the main, the problem arises when determining the profile of learning, which should be directed to their future profession . Key words: the career guidance, the orientation profile.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/605
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.