Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60504
Title: Удосконалення матеріалів методичного забезпечення для контролю рівня знань у закладах вищої медичної освіти на сучасному етапі
Other Titles: Improvement of methodological support materials for monitoring the level of knowledge in institutions of higher medical education at the current stage
Authors: Ляховський, В. І.
Краснов, О. Г.
Лисенко, Р. Б.
Нємченко, І. І.
Краснова, О. І.
Ляхова, Н. О.
Плужнікова, Т. В.
Keywords: реформування освіти, контроль знань, здобувач, тести, reforming education, knowledge control, competitor, tests
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Ляховський, В. І. Удосконалення матеріалів методичного забезпечення для контролю рівня знань у закладах вищої медичної освіти на сучасному етапі / В. І. Ляховський, О. Г. Краснов, Р. Б. Лисенко, І. І. Нємченко, О. І. Краснова, Н. О. Ляхова, Т. В. Плужнікова // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Медицина / редкол.: С. С. Філіп (голов. ред.), К. Є. Румянцев, Р. М. Сливка та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Вип. 1 (67) – С. 121–126. – Бібліогр.: с. 125–126 (10 назв); рез. укр., англ. URL https://med-visnyk.uzhnu.uz.ua/index.php/med/article/view/227/344
Series/Report no.: Медицина;
Abstract: Вступ. Сучасний етап професійної медичної підготовки характеризується значним збільшенням об’єму, складності та темпів засвоєння учбового матеріалу. Важливим є підвищення ефективності та розвитку системи педагогічного оцінювання для виміру результатів навчального процесу та визначення досягнень студентів. Педагогічні тести дозволяють оцінювати структуру знань та вимірювати ступінь засвоєння учбового матеріалу, оволодіння необхідними уміннями й навиками, рівень учбових досягнень. Метою даної статті є дослідження форм матеріалів контролю знань, отриманих здобувачами вищої освіти у медичних вищих навчальних закладах, їх впровадження, напрямки розвитку та використання в сучасних умовах. Методологія та методи дослідження. Матеріалами дослідження була науково-методична література. Методи дослідження бібліосемантичний, контент-аналіз, системний підхід та системний аналіз. Результати досліджень та їх обговорення. Виділяють три основних види матеріалів контролю: теоретичні питання; тести; задачі. Перевагами тестового контролю є його стандартизованість, можливість охопити контролем всіх студентів, вести контроль по всьому матеріалу, систематично робити оцінку успішності, зменшуючи витрати часу на здійснення контролю. Результати тестування можуть бути представлені в оцінках, балах, рейтингах кожного студента. Сучасний викладач повинен володати широким арсеналом сучасних методів і засобів розробки та використання різноманітних тестів успішності. Необхідно враховувати принципи побудови матеріалів програмованого навчання та контролю, диференціюючи їх по рівнях професійної підготовки. Висновки. Навчання у вищих закладах медичної освіти переходить до створення умов для творчості, до педагогіки співпраці, підтримки та стимулювання самостійності здобувача в навчанні. Одним зі шляхів такого переходу є застосування викладачами тестового контролю знань як складової частини сучасних технологій, які допомагають здобувачам розкритися та допомагають підготувати освіченого фахівця.
Introduction. The current stage of professional medical training is characterized by a significant increase in the volume, complexity and pace of assimilation of educational material. It is important to improve the efficiency and development of the pedagogical assessment system to measure the results of the educational process and determine the achievements of students. Pedagogical tests allow assessing the structure of knowledge and measuring the degree of assimilation of educational material, mastering the necessary skills and abilities, and the level of educational achievements. Purpose of research is to study the forms of knowledge control materials obtained by applicants for higher education in medical universities, their implementation, directions of development and use in modern conditions. Materials and methods: The research materials were scientific and methodological literature. Research methods: bibliosemantic, content analysis, system approach and system analysis. Results and Discussion: There are three main types of control materials: theoretical issues; tests; tasks. The advantages of test control are its standardization, the ability to control all students, control all the material, systematically evaluate progress, reducing the time spent on control. Test results can be presented in grades, points, ratings of each student. A modern teacher must possess a wide arsenal of modern methods and means of developing and using various performance tests. It is necessary to take into account the principles of building materials for programmed training and control, differentiating them by levels of professional training. Conclusions: Education in higher medical education institutions is moving towards creating conditions for creativity, towards a pedagogy of cooperation, support and stimulation of the applicant's independence in learning. One of the ways of such a transition is the use by teachers of test knowledge control as an integral part of modern technologies that help applicants open up and prepare an educated specialist.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60504
ISSN: 2415-8127
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 1 (67) 2023



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.