Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60583
Title: Методичні концепції викладання фармакології студентам медичного вузу у процесі дистанційного навчання
Other Titles: Methodological concepts of teaching pharmacology to medical high school students in the process of distance learning
Authors: Боднарчук, Ю. В.
Keywords: дистанційне навчання, методичні концепції викладання фармакології, інформаійно-комунікаційні технології, distance learning, methodical concepts of teaching pharmacology, information and communication technologies
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Боднарчук, Ю. В. Методичні концепції викладання фармакології студентам медичного вузу у процесі дистанційного навчання / Ю. В. Боднарчук // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Медицина / редкол.: С. С. Філіп (голов. ред.), К. Є. Румянцев, Р. М. Сливка та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Вип. 1 (68) – С. 241–244. – Бібліогр.: с. 243–244 (12 назв); рез. укр., англ. URL https://med-visnyk.uzhnu.uz.ua/index.php/med/article/view/271/385
Series/Report no.: Медицина;
Abstract: У статті розкривається сутність дистанційного навчання у час пандемії та воєнного стану, характеризуються його складові, розглядається важливість формування компетентностей та необхідність його впровадження серед студентської молоді. В умовах сьогодення коли Світ постав перед вибором здоров’я студентів, чи знання, на допомогу прийшло дистанційне навчання, яке запровадили у всіх вищих навчальних закладах України. Введення онлайн освіти не могло не позначитись на впровадженні нових методів навчання студентській молоді. Це відкрило нові можливості, як для викладачів, так і для студентів, із використанням додаткових засобів сучасних комп'ютерних технологій. Метою дослідження є особливості методичних концепції викладання фармакології у студентів-медиків при дистанційному навчанні. Використання дистанційного навчання має такі переваги: необмежений доступ до навчальних матеріалів у будь якій точці Світу, часова мобільність, широке застосування онлайн ресурсів; збереження життя і здоров’я всіх учасників навчального процесу. Застосування мультимедійних технологій є важливим при викладанні предмету «фармакології» під час дистанційних практичних занять, відео-лекцій, а також проведення онлайн-консультацій. Однак є і ряд недоліків – різна швидкість інтернету, відволікаючі компоненти, недостатня емоційна складова. Отже, дистанційне навчання може бути альтернативою при інфекційних епідеміях, війнах, катаклізмах при неможливості проведення очного навчання. Дистанційність і відкритість сучасної освіти полягає у застосуванні мережевих інформаційних технологій. Це, в цілому, забезпечує індивідуальну спрямованість онлайн навчання, збільшення інтенсивності та неперервності навчання студентів медичних спеціальностей. Використання складових дистанційного навчання орієнтує молодь на модерний стиль освіти. А застосування онлайн технологій при викладанні фармакології спрямовує розвиток студентської самоосвіти. Всі ці складові є цінним для пошуку нових умінь та навичок протягом усього життя Використання елементів дистанційної освіти (онлайн-лекцій, онлайн- консультацій) буде важливим в подальшому при викладання фармакології і при очному (офлайн) навчанні студентів медичних спеціальностей.
The article reveals the essence of distance learning during the pandemic and martial law, characterizes its components, considers the importance of competence formation and the need for its implementation among student youth. In today's world, when we are faced with the choice of student's health or knowledge, distance learning has come to the rescue, which has been introduced and used in all higher education institutions in Ukraine. The introduction of online education (distance learning) couldn't help the implementation of new methods of teaching young medical students. This has opened new opportunities for both teachers and students, using the tools of modern technology in distance learning. The aim of the study is the features of the methodological concepts of teaching pharmacology to medical students in distance learning. The use of distance learning of medical students has the following advantages: unlimited access to educational materials anywhere in the world, time mobility, extensive use of online resources; saving the life and health of all participants in the learning process. The use of multimedia technologies as a components online education is very important when teaching the subject of "pharmacology"through distance learning sessions, video lectures, as well as online consultations. However, there are a number of disadvantages in distance learning – different Internet speeds, distracting components, and the lack of emotion during conversations. Distance learning can bean alternative learning to infectious epidemics, wars, cataclysms when it is impossible to conduct in person training. The use of distance learning introduces young people to a modern style of education. Meanwhile the use of online technologies in the teaching of pharmacology also directs the development of student self-education. All of these factors are valuable for finding new skills throughout life. The use of distance education components (online lectures, online consultations) will be important in the future of teaching pharmacology and in full-time (offline) training of medical students.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60583
ISSN: 2415-8127
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 2 (68) 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОЛОГІЇ .pdf281.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.