Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60654
Назва: Бізнес-планування підприємницької діяльності: обструкції та шляхи їх подолання
Автори: Кубіній, Наталія Юріївна
Сігеті, Е. М.
Жук, А. О.
Ключові слова: планування, маркетинг, підприємницька діяльність, економіка, проблеми та вдосконалення маркетингового планування, planning, entrepreneurship activity, marketing, problems and improvement of marketing planning, economy
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Кубіній Н. Ю., Сігеті Е.М., Жук А. О. Бізнес-планування підприємницької діяльності: обструкції та шляхи їх подолання / Н. Ю. Кубіній, Е. М. Сігеті, А. О. Жук // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. № 4 (85). — 2023. — 123-133.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена діагностиці проблем, що виникають у сфері складання бізнес-плану як фактору забезпечення успішної підприємницької діяльно- сті. Наголос зроблено на проблематиці маркетингового планування. Описана та представлена класифікація обструкцій у галузі маркетингового планування за ознаками: недоліки теоретико-методологічної бази; низький кадровий потенціал у сфері планування; відсутність уваги до культурно-інституційних засад розвитку підприємницької діяльності та її маркетингового планування; політичні фактори. Обґрунтовані напрямки розвитку маркетингового планування як на мезо- та мак- рорівні, та в межах окремих економічних суб’єктів.
Abstract. The article is devoted to the diagnosis of problems that arise in the field of drawing up a business plan as a factor in ensuring successful entrepreneurial activity. Emphasis is placed on the problems of marketing planning. The circle of obstructions in the field of marketing planning is described and their classification is presented according to certain characteristics: shortcomings of the theoretical and methodological base; insufficiently high personnel potential in the field of marketing planning; lack of attention to the cultural and institutional foundations of the development of entre- preneurial activity and its marketing planning; political, economic and other factors. In modern conditions, marketing planning is becoming more and more important for entrepreneurship, due to growing competition, globalization of the market, and the deve- lopment of information technologies. Reasoned directions for the development of marketing planning both at the meso- and macro-level, as well as within the limits of individual economic entities.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60654
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
492-Текст статті-667-1-10-20240114.pdf408.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.