Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60673
Назва: Роль мультимедійної презентації у вивченні української мови як іноземної студентами-медиками
Інші назви: The role of multimedia presentation in learning Ukrainian language as a foreign by medical students
Автори: Гончарук, О. В.
Ключові слова: мультимедійна презентація, українська мова як іноземна, іноземний студент-медик, комунікативна компетенція, професійна компетенція, multimedia presentation, Ukrainian language as a foreign, foreign medical students, communicative competence, professional competence
Дата публікації: 2020
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Гончарук, О. В. Роль мультимедійної презентації у вивченні української мови як іноземної студентами-медиками / О. В. Гончарук // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), А. І. Девіцька, М. Т. Вереш та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2020. – Т. 2, вип. 14. – С. 24–28. – Бібліогр.: с. 28 (6 назв); рез. укр., англ.
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії;
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглянуто мультимедійну презентацію як один із новітніх засобів вивчення української мови як іноземної у вищих медичних навчальних закладах. Доведено результативність її використання у процесі вивчення мови у зв’язку із заміною ролі студента як пасивного користувача інформації на активного учасника, який бере участь у створенні та засвоєнні матеріалу. Представлено мультимедійну презентацію як один із ефективних наочних засобів, який використовують для мовленнєвої підготовки іноземних студентів-медиків, а саме комунікативної компетенції, професійної компетенції, а також для адаптації до іншомовного культурного середовища. Детально проаналізовано позитивний вплив мультимедіа на формування комунікативної спрямованості у процесі навчання іноземного студента української мови, оскільки він відтворює сценарії реального спілкування в житті, пропонує іноземцям розігрувати ситуативно-рольові ігри з метою прийняття конкретних рішень у проблемній ситуації. Розглянуто значний вплив мультимедійної презентації на заняттях з української мови як іноземної на розвиток професійної компетенції студентів, яка передбачає засвоєння тих лексико-граматичних конструкцій і кліше, які характерні для спілкування у медичній сфері, й реалізуються у певній комунікативно-прагматичній ситуації. До найбільш ефективних методів розвитку професійної компетенції засобами мультимедійної презентації належить розв’язання комунікативних завдань, виконання вправ і завдань, складених на основі автентичних матеріалів, взятих з аудіоматеріалів і відеосюжетів, рольові ігри (моделювання ситуацій спілкування у медичній сфері), дискусії. Вказано на особливу роль мультимедіа у проведенні тематичних занять, присвячених українським святам і традиціям, які допомагають іноземним студентам адаптуватися до україномовного середовища, культури. Застосування мультимедійної презентації підтвердило здатність студентів-іноземців більш ґрунтовно засвоювати теоретичний і практичний матеріал, а також сприяло формуванню професійних навичок і становленню особистості майбутнього лікаря, якому буде легко інтегруватися в сучасному суспільстві.
The research considered multimedia presentation as one of the modern means of Ukrainian language as a foreign in higher medical institutions. It is proved the effectiveness of its use in the process of learning language in connection with the replacement student’s role as a passive user of information into the active participant who is involved in creation and assimilation of the material. Multimedia presentation is presented as one of the effective visual means used for speech training of foreign medical students for communicative competence, professional competence and also for adaptation to a multilingual cultural environment. The positive impact of multimedia on the formation of communicative orientation in the process of teaching a foreign student of Ukrainian is analyzed as it shows scenario of real communication in life, offers foreigners to play situational role-playing games in order to make specific decisions in a problematic situation. The article considered the impact of multimedia presentation at the Ukrainian lessons as a foreign on the development of students’ professional competence which involves assimilation of lexical and grammatical constructions that are typical for communication in the medical sphere and are implemented in a certain communicative and pragmatic situation. The most effective methods of developing professional competence by means of multimedia presentation include solving communicative tasks, performing exercises and tasks composed on auteutical materials taken from audio and video, role-playing games (modeling of communication situations in the medical sphere). The role of multimedia in conducting thematic lessons on Ukrainian holidays and traditions that help foreign students to adapt to the Ukrainian language and culture is identified. The using of multimedia presentation confirmed the ability of foreign students to study theoretical and practical material, contributed to the formation of professional skills and the development of the future physician’s personality, who will be easy to integrate in modern society.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60673
ISSN: 2663-4880
Розташовується у зібраннях:2020 / Закарпатські філологічні студії. Випуск 14 (Том 2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЛЬ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ У ВИВЧЕННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ.pdf374.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.