Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60999
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМашіка, Ганна Василівна-
dc.contributor.authorГрабар, Марина Василівна-
dc.date.accessioned2024-04-15T17:28:02Z-
dc.date.available2024-04-15T17:28:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМашіка, Г., & Грабар, М. (2024). ТРЕВЕЛ-БЛОГІНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ. Економіка та суспільство, (60). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-80uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60999-
dc.description.abstractУ сучасному світі тревел-блогінг виявляє значний вплив на розвиток туристичного бізнесу через викорис-тання вебплатформ для створення та поширення контенту. Він відіграє важливу роль у сприянні взаємодії між туристичними службами та потенційними клієнтами, а також у відображенні різноманітних аспектів по-дорожей та туристичних послуг. Аналіз останніх досліджень та публікацій показує, що тревел-блогінг став ефективним інструментом для просування різних туристичних напрямків, а також для залучення уваги до уні-кальних туристичних можливостей. У зв'язку з повномасштабним вторгненням, тревел-блогери стали активно розповідати про безпечні туристичні маршрути, стан доріг та готелів, а також рекомендувати безпечні зони для відпочинку. Їхні публікації також стали важливим джерелом інформації про культурні заходи та фестивалі, що сприяє приверненню уваги туристів. Зміни в туристичній індустрії, спричинені воєнним станом та іншими подіями, роблять тревел-блогерство дуже важливим для надання актуальної та корисної інформації про нові туристичні послуги та можливості. Завдяки своїй здатності до монетизації, тревел-блогери привертають увагу брендів та компаній, які шукають способи співпраці з ними для просування своїх продуктів та послуг у турис-тичній сфері. Відмінність в підходах між блогерами та журналістами дозволяє тревел-блогерам створювати унікальний та персоналізований контент, який приваблює увагу та зацікавленість аудиторії. Підсумовуючи, зазначено, що тревел-блогінг виступає важливим чинником у розвитку туристичного бізнесу, сприяючи залу-ченню клієнтів, просуванню туристичних напрямків та підвищенню інтересу до подорожей.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesТуризм;2024-
dc.subjectтревел-блогінгuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectмонетизаціяuk
dc.subjectтуризмuk
dc.titleТРЕВЕЛ-БЛОГІНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3635-Текст статті-3550-1-10-20240401.pdf276.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.