Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60999
Название: ТРЕВЕЛ-БЛОГІНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
Авторы: Машіка, Ганна Василівна
Грабар, Марина Василівна
Ключевые слова: тревел-блогінг, інновації, монетизація, туризм
Дата публикации: 2024
Издательство: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Машіка, Г., & Грабар, М. (2024). ТРЕВЕЛ-БЛОГІНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ. Економіка та суспільство, (60). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-80
Серия/номер: Туризм;2024
Краткий осмотр (реферат): У сучасному світі тревел-блогінг виявляє значний вплив на розвиток туристичного бізнесу через викорис-тання вебплатформ для створення та поширення контенту. Він відіграє важливу роль у сприянні взаємодії між туристичними службами та потенційними клієнтами, а також у відображенні різноманітних аспектів по-дорожей та туристичних послуг. Аналіз останніх досліджень та публікацій показує, що тревел-блогінг став ефективним інструментом для просування різних туристичних напрямків, а також для залучення уваги до уні-кальних туристичних можливостей. У зв'язку з повномасштабним вторгненням, тревел-блогери стали активно розповідати про безпечні туристичні маршрути, стан доріг та готелів, а також рекомендувати безпечні зони для відпочинку. Їхні публікації також стали важливим джерелом інформації про культурні заходи та фестивалі, що сприяє приверненню уваги туристів. Зміни в туристичній індустрії, спричинені воєнним станом та іншими подіями, роблять тревел-блогерство дуже важливим для надання актуальної та корисної інформації про нові туристичні послуги та можливості. Завдяки своїй здатності до монетизації, тревел-блогери привертають увагу брендів та компаній, які шукають способи співпраці з ними для просування своїх продуктів та послуг у турис-тичній сфері. Відмінність в підходах між блогерами та журналістами дозволяє тревел-блогерам створювати унікальний та персоналізований контент, який приваблює увагу та зацікавленість аудиторії. Підсумовуючи, зазначено, що тревел-блогінг виступає важливим чинником у розвитку туристичного бізнесу, сприяючи залу-ченню клієнтів, просуванню туристичних напрямків та підвищенню інтересу до подорожей.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/60999
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туризму

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3635-Текст статті-3550-1-10-20240401.pdf276.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.