Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61010
Назва: Особливості формування інституційного середовища національного туристичного бізнесу
Автори: Збарський, Василь
Кальченко, Сергій
Газуда, Сергій Михайлович
Ключові слова: рекреаційна діяльність, інститут, туризм, інституція, сталий розвиток, recreational activities, institute, tourism, institution, sustainable development
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Збарський В., Кальченко С., Газуда С. Особливості формування інституційного середовища національного туристичного бізнесу. Геополітика України: історія та сучасність: зб.наук. праць. ред. кол.: Л. М. Газуда (гол.ред.) та ін. 2021. Вип 2 (27). С.139–148.
Серія/номер: Геополітика України: історія та сучасність;
Короткий огляд (реферат): Забезпечення ефективного функціонування національної сфери рекреацій- них послуг нині стає важливим напрямом внутрішньої економічної політики. Його діяльність не тільки є одним із завдань регіональних програм соціально-економічного розвитку, які презентуються відповідними державними інсти- тутами. Туристичний бізнес являє собою індикатор статусу країни, є показ- ником її відповідності соціальним стандартам ЄС. Разом із цим забезпечення ефективного функціонування сфери надання рекреаційних послуг за сучасних умов потребує належного інституційного забезпечення. У статті проаналізовано теоретичні аспекти розвитку туристичної га- лузі на засадах інституційного підходу. Обґрунтовано об’єктивну природу по- питу населення на рекреаційні послуги як форми задоволення потреби в забез- печенні здорового способу життя. Висвітлено особливості генезису туристич- ного бізнесу та його взаємопов’язаності із загальними векторами еволюційного розвитку європейської цивілізації. Проаналізовано сучасні проблеми розвитку туристичної галузі та форми їхнього вирішення у провідних країнах світу.
The issue of ensuring the effective functioning of the national sphere of recreational services is now becoming an important area of domestic economic policy. Ensuring the activities of this industry is not only one of the tasks of regional programs of socio- economic development, which are presented by relevant state institutions. The tourism business is an indicator of the country’s status, an indicator of its compliance with EU social standards. At the same time, ensuring the effective functioning of the sphere of providing recreational services in modern conditions requires proper institutional support. The article analyzes the theoretical aspects of the development of the tourism industry on the basis of the institutional approach. The objective nature of the population’s demand for recreational services as a form of meeting the need to ensure a healthy lifestyle is substantiated. The peculiarities of the genesis of the tourism business and its interconnection with the general vectors of the evolutionary development of European civilization are highlighted. Modern problems of tourism industry development and forms of their solution in the leading countries of the world are analyzed.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61010
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
252384-.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.