Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61051
Title: Окремі аспекти формування маркетингових бренд-технологій в аграрному секторі
Other Titles: Some aspects of the formation of marketing brand technologies in the agricultural sector
Authors: Газуда, Михайло Васильович
Газуда, Сергій Михайлович
Ерфан, Віталій Йосипович
Keywords: маркетингові бренд-технології, аграрний сектор, маркетингові дослідження, споживач, marketing of brand technologies, agricultural sector, marketing research, consumer
Issue Date: 2021
Citation: Газуда М., Газуда С., Ерфан В. Окремі аспекти формування маркетингових бренд-технологій в аграрному секторі. Проблеми агропромислового комплексу Карпат: Міжвідомчий тематичний наук. зб. Закарпатська державна сільськогосподарська дослідна станція НААН. 2021. Вип. 29-30. С. 135-141.
Series/Report no.: Проблеми агропромислового комплексу Карпат;
Abstract: У статті обґрунтовано окремі аспекти формування маркетингових бренд- технологій в аграрному секторі. Зазначено, що нині, ефективність функціонування господарюючого суб’єкта залежатиме від вміння гнучко й адаптивно реагувати на зовнішні впливи ринкового середовища, підпорядковуючи власну діяльність споживчому попиту, застосовуючи навики компетентнісного професійного підходу до розширення можливостей маркетингових комунікацій, й поглиблення зв’язків з громадськістю. Окреслений підхід сприятиме формуванню позитивного іміджу підприємства й позиціонуванню його на ринку, активізації його діяльності, й на основі чітко окресленої маркетингової стратегії уможливить подальше формування і просування бренд-технологій аграрного виробництва та надання послуг. Відмічено, що в зазначеному контексті дієвістю відмічатиметься здійснення маркетингових досліджень щодо вивчення попиту споживача, обґрунтування концепції торгової марки з привабливою для споживача назвою, що відмічатиметься оригінальністю і яскравістю сприйняття і впізнаваності, при цьому вагомого значення набуває організаційно-управлінська складова розвитку підприємства тощо. Важлива роль бренду полягає в тому, що в ньому втілюється інформаційна довідка для споживача відповідаючи на питання, що собою представляє товар, для чого він потрібен, і що саме головне, чому саме такий товар потрібно придбати покупцеві. Акцентовано увагу на тому, що використовуючи брендинг як вагомий інструмент маркетингової діяльності аграрні суб’єкти господарювання забезпечуватимуть результативність і ефективність функціонування, формуючи управлінське ядро стратегічного характеру взаємозумовлюючи стійкі конкурентні переваги перспективного розвитку. При цьому сучасні виклики і вплив зовнішнього середовища мотивує необхідність пошуку оптимальних моделей бренд-технологій з метою формування і просування власної продукції чи надання послуг на ринок. Водночас зусилля суб’єкта господарювання повинні спрямовуватися у напрямі його позиціонування в межах цільового ринку, акцентуючи увагу на формуванні бренд-технологій, де акумульовано комплексні знання управлінських підходів до створення і розвитку бренду.
The article substantiates some aspects of the formation of marketing brand technologies in the agricultural sector. It has been noted that today, the effectiveness of the business entity will depend on the ability to respond flexibly and adaptively to external influences of the market environment, subordinating its activities to consumer demand, applying skills of competence professional approach to enhancing marketing communications and deepening public relations. The outlined approach will promote the formation of a positive image of the company and its positioning on the market, intensification of its activities, and on the basis of a clearly defined marketing strategy will further develop and promote the brand technologies of agricultural production and services. It has been noted that in this context the implementation of marketing research will be marked by effectiveness considering the study of consumer demand, substantiation of the concept of a brand with an attractive name for the consumer, marked by originality and brightness of perception and recognizability, as well as the organizational and managerial component of enterprise development has attained the important meaning. The important role of the brand is that it embodies information for the consumer answering the question of what is a product, why it is needed, and most importantly, why mainly this product should be purchased by the buyer. Emphasis has been placed on the fact that using branding as an important tool for marketing activities, agricultural entities will ensure efficiency and effectiveness of operations, forming a managerial core of a strategic nature, mutually determining the sustainable competitive advantages of long-term development. At the same time, modern challenges and the influence of the external environment motivate the need to find optimal models of brand technologies in order to form and promote their own products or provide services to the market. At the same time, the efforts of the business entity should be directed towards its positioning within the target market, focusing on the formation of brand technologies, which accumulates comprehensive knowledge of management approaches to creating and developing a brand.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61051
Appears in Collections:500Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf294.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.