Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61055
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГазуда, Сергій Михайлович-
dc.date.accessioned2024-04-17T06:15:04Z-
dc.date.available2024-04-17T06:15:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГазуда С. Еволюційні підходи до концепцій розвитку брендингу. Науковий вісник Полісся. 2023. № 2 (27). С. 53–61.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61055-
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся;-
dc.titleЕволюційні підходи до концепцій розвитку брендингуuk
dc.title.alternativeEvolutionary approaches to branding development conceptsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
300303.pdf267.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.