Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61055
Назва: Еволюційні підходи до концепцій розвитку брендингу
Інші назви: Evolutionary approaches to branding development concepts
Автори: Газуда, Сергій Михайлович
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Газуда С. Еволюційні підходи до концепцій розвитку брендингу. Науковий вісник Полісся. 2023. № 2 (27). С. 53–61.
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61055
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
300303.pdf267.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.