Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61058
Назва: Involvement of marketing brand technologies in agricultural sector
Автори: Gazuda, Mykhailo
Gazuda, Serhii
Erfan, Vitalii
Газуда, Михайло Васильович
Газуда, Сергій Михайлович
Ерфан, Віталій Йосипович
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Gazuda M., Gazuda S., Erfan V. Involvement of marketing brand technologies in agricultural sector. The 9th International scientific and practical conference “Innovations and prospects of world science” (April 28-30, 2022) Perfect Publishing, Vancouver, Canada. 2022. P. 627–630.
Серія/номер: Innovations and prospects of world science;
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61058
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
627-630.pdf299.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.