Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61059
Назва: Organizational approaches to the formation of agromarketing system
Автори: Gazuda, Lesia
Voloshchuk, Nadia
Indus, Kateryna
Газуда, Леся Михайлівна
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Gazuda L., Voloshchuk N., Indus K. Organizational approaches to the formation of agromarketing system. The 9th International scientific and practical conference “Innovations and prospects of world science” (April 28-30, 2022) Perfect Publishing, Vancouver, Canada. 2022. P. 361–634.
Серія/номер: Innovations and prospects of world science;
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61059
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
631-634.pdf301.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.