Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61077
Назва: Особливості вивчення іншомовної писемної комунікації в змішаному форматі навчання
Інші назви: Peculiarities of studying written communication of a foreign language in blended learning
Автори: Назимко, О. В.
Лук’янова, Г. В.
Ключові слова: вивчення іноземної мови, змішане навчання, онлайн навчання, мультимедіа, навички писемного мовлення, есе, наратив, опис, foreign language learning, blended learning, online learning, multimedia, writing skills, essay, narrative, description
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Назимко, О. В. Особливості вивчення іншомовної писемної комунікації в змішаному форматі навчання / О. В. Назимко, Г. В. Лук’янова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2021. – Т. 2, вип. 20. – С. 44–48. – Бібліогр.: с. 48 (9 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/20/part_2/8.pdf
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемам упровадження новітніх методів викладання іноземних мов студентам у закладах вищої освіти, зокрема технології змішаного навчання. Проаналізовано ефективність і доцільність використання інноваційних підходів у процесі вивчення іноземної мови для підвищення мовленнєвої компетентності. Дослідження спрямовано на з’ясування переваг і недоліків електронного навчання та визначення впливу змішаного навчання на навички писемного мовлення студентів у процесі вивчення іноземних мов. Схарактеризовано шляхи використання інформаційних технологій у системі вищої освіти. Визначено характеристики сучасних мультимедійних технологій у процесі вивчення іноземної мови, а саме: електронного навчання, онлайн навчання, змішаного навчання. Акцентовано увагу на необхідності використання мультимедійних освітніх технологій і доведено ефективність застосування режиму змішаного навчання як інструменту вивчення іноземної мови. Установлено доцільність упровадження цифрових технологій з метою розвитку навичок письма, складання текстових документів (есе-наративу, есе-опису, оглядів) іноземною мовою. Результати дослідження свідчать, що використання цифрових технологій у навчальному процесі сприяє готовності викладача використовувати мультимедіа на уроках, розумінню всіма учасниками навчального процесу переваг використання аудіовізуальних матеріалів, підвищенню ефективності опанування навичками писемного мовлення. Підвищення рівня методичної майстерності й обізнаності, здобутої на особистому досвіді, спонукає до вдосконалення процесу навчання, усвідомлення необхідності використання цілком поширеного арсеналу сучасних методів і форм навчання іноземної мови. Використання формату змішаного навчання уможливлює розширення методичної варіативності, сприяє індивідуалізованому навчанню студентів і їхній особистісно-зорієнтованій діяльності, дає змогу адаптувати освітній процес до індивідуальних особливостей студентів і викликів сучасних умов.
The article is devoted to the problems of implementing the newest up-to-date methods of teaching foreign languages to students in higher education institutions, the blended learning technology in particular. The efficiency and feasibility of using innovative approaches in the process of learning a foreign language to increase speech competence are analyzed. The research is aimed at examining the advantages and disadvantages of e-learning and determining the impact of blended learning on students' writing skills in the process of learning foreign languages. The ways of using information technologies in the system of higher education are characterized. The characteristics of modern multimedia technologies in the process of foreign language learning and specifically e-learning, online learning, blended learning are determined. Emphasis is placed on the necessity to use multimedia educational technologies, the effectiveness of blended learning as a tool for foreign language learning is proven. The relevance of implementing digital technologies with the purpose of developing writing skills, making text documents (essay-narrative, essay-description, reviews) by means of foreign language is established. The results of the research show that implementing digital technologies in the educational process contributes to teacher's willingness to use multimedia during lessons, encourages understanding the benefits of using audio-visual materials by all participants of educational process, leads to improving the efficiency of writing skills. Increasing the level of methodological skills and awareness gained from personal experience encourages the improvement of learning process, helps to understand the importance of using a widespread arsenal of modern methods and forms of foreign language learning. The use of blended learning format contributes to the expansion of methodological variability, promotes individualized students’ learning and their personality- oriented activities, allows to adapt the educational process to the individual characteristics of students and the challenges of modern environment.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61077
ISSN: 2663-4899
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 20 Том 2 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ІНШОМОВНОЇ ПИСЕМНОЇ КОМУНІКАЦІЇ.pdf413.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.