Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61086
Title: | Розвиток міжкультурної комунікативної компетентності в учнів філологічного профілю (на матеріалі італійських пісень) |
Other Titles: | Development of intercultural communicative competence of students with advanced learning of foreign languages (on the material of Italian songs) |
Authors: | Харченко, Т. Г. Зіх, О. Е. |
Keywords: | аутентичні тексти, італійська мова, мовні знання, профільна школа, соціокультурна компетентність, authentic texts, socio-cultural competence, foreign language communicative competence, Italian language, linguistic knowledge, specialized schools |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Харченко, Т. Г. Розвиток міжкультурної комунікативної компетентності в учнів філологічного профілю (на матеріалі італійських пісень) / Т. Г. Харченко, О. Е. Зіх // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2021. – Т. 2, вип. 20. – С. 67–71. – Бібліогр.: с. 71 (8 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/20/part_2/13.pdf |
Series/Report no.: | Закарпатські філологічні студії; |
Abstract: | У статті доведено, що міжкультурна комунікативна компетентність є найважливішим складником під час підготовки учнів до міжкультурної комунікації. Її розвиток вимагає шукати та створювати нові засоби навчання, які могли
б мотивувати учнів. Відсутність дидактичних матеріалів, адаптованих під учнів, які не є носіями мови, забирає можливість набуття соціокультурних знань про країну, звички людей і культуру, мову якої вони вивчають. З метою розвитку соціокультурних і комунікативних компетентностей учнів розроблено навчальний посібник «Вчимо італійську
мову за популярними піснями!». Збірник є практичним посібником для поглиблення знань у лексиці та граматиці
італійської мови. Видання доповнене автентичними італійськими піснями по всім темам, що вивчаються. Структура
посібника містить в собі вправи за 5 тематичними блоками: «Tutti a tavola» (Усі за столом); «Professione e specialità»
(Професії та спеціальності); «L’Italia. Grandi città» (Італія. Великі міста); «Mass Media. Il cellulare nella nostra vita»
(Масмедіа. Телефон у нашому житті); «Emozioni nella nostra vita» (Наші емоції). У статті описано методичний експеримент, організований з метою перевірки ефективності розробленої системи вправ з формування міжкультурної
комунікативної компетентності в учнів філологічного профілю зі збірника «Вчимо італійську мову за популярними
піснями!». Сформульовано гіпотезу експерименту, описано його етапи, проаналізовано зміст і завдання перед-
і післяекспериментального зрізів. Представлено результати експериментальних зрізів, які підтвердили загальну
ефективність розробленої системи вправ. Доведено, що розробка сучасних цікавих засобів навчання для вивчення
італійської мови – це першочергове завдання для популяризації цієї іноземної мови в Україні. The article confirms that intercultural communicative competence is the most important component in preparing students for intercultural communication. Its development requires the search and creation of new teaching aids that could motivate students. The lack of didactic materials adapted for students who are not native speakers takes away the opportunity to acquire socio-cultural knowledge about the country, people's habits and culture, the language of which they are studying. With the aim of developing the socio-cultural and communicative competences of students, a practical manual “Вчимо італійську мову за популярними піснями!ˮ has been developed. The collection is a practical guide to deepening knowledge in the vocabulary and grammar of the Italian language. The publication is supplemented with authentic Italian songs on all topics studied. The structure of the manual includes exercises in 5 thematic blocks: “Tutti a tavolaˮ (Everyone at the table); “Professione e specialitàˮ (Profession and specialty); “L’Italia. Grandi cittàˮ (Italy. Big cities); “Mass Media. Il cellulare nella nostra vitaˮ (Mass Media. The mobile phone in our life); “Emozioni nella nostra vitaˮ (Emotions in our life). The article outlines a methodical experiment organized to test the effectiveness of the developed system of exercises for the formation of intercultural communicative competence of students of philological profile in the manual “Вчимо італійську мову за популярними піснями!ˮ. The hypothesis of the experiment is formulated, its stages are described, the content and tasks of pre- and post-experimental sections are analyzed. The results of experimental sections are presented, which confirmed the overall effectiveness of the developed system of exercises. It is proved that the development of modern interesting teaching aids for learning Italian is a priority for the promotion of this foreign language in Ukraine. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61086 |
ISSN: | 2663-4899 |
Appears in Collections: | 2021 / Закарпатські філологічні студії. Випуск 20 (Том 2) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РОЗВИТОК МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ.pdf | 383.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.