Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61125
Title: Окремі аспекти формування технологій брендингу в аграрній сфері
Authors: Газуда, Леся Михайлівна
Волощук, Надія Юріївна
Газуда, Сергій Михайлович
Keywords: управлінські технології, брендингове середовище, функціональність органів влади, аграрна сфера
Issue Date: 2020
Citation: Газуда Л. М., Волощук Н. Ю., Газуда С. С. Окремі аспекти формування технологій брендингу в аграрній сфері. The 3 rd International scientific and practical conference “World science: problems, prospects and innovations” (November 25-27, 2020) Perfect Publishing, Toronto, Canada. 2020. С. 331–336.
Series/Report no.: World science: problems, prospects and innovations;
Abstract: У процесі дослідження виокремлено окремі аспекти до формування управлінських технологій брендингу, які з огляду на функціональність органів державної влади чи органів місцевого самоврядування стосуються передусім діагностування та прогнозування з врахуванням інноваційного розвитку аграрної сфери. Акцентовано увагу на необхідності забезпечення ефективної системи управління, яке повинно базуватися на упорядкованій сукупності взаємозумовлюючих елементів у формування брендингового середовища.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61125
ISBN: 978-1-4879-3793-5
Appears in Collections:500Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
331-336.pdf662.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.