Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61125
Назва: Окремі аспекти формування технологій брендингу в аграрній сфері
Автори: Газуда, Леся Михайлівна
Волощук, Надія Юріївна
Газуда, Сергій Михайлович
Ключові слова: управлінські технології, брендингове середовище, функціональність органів влади, аграрна сфера
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Газуда Л. М., Волощук Н. Ю., Газуда С. С. Окремі аспекти формування технологій брендингу в аграрній сфері. The 3 rd International scientific and practical conference “World science: problems, prospects and innovations” (November 25-27, 2020) Perfect Publishing, Toronto, Canada. 2020. С. 331–336.
Серія/номер: World science: problems, prospects and innovations;
Короткий огляд (реферат): У процесі дослідження виокремлено окремі аспекти до формування управлінських технологій брендингу, які з огляду на функціональність органів державної влади чи органів місцевого самоврядування стосуються передусім діагностування та прогнозування з врахуванням інноваційного розвитку аграрної сфери. Акцентовано увагу на необхідності забезпечення ефективної системи управління, яке повинно базуватися на упорядкованій сукупності взаємозумовлюючих елементів у формування брендингового середовища.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61125
ISBN: 978-1-4879-3793-5
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
331-336.pdf662.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.