Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61127
Назва: The mechanism of the branding development of agrarian regions in the conditions of the european integration
Автори: Gazuda, Serhiі
Almashiy, Yanina
Gazuda, Lesya
Kovalska, Lubov
Suvorova, Svitlana
Газуда, Леся Михайлівна
Алмаші, Яніна Ігорівна
Газуда, Сергій Михайлович
Ключові слова: mechanism, branding, agrarian region, regional economy, agriculture, European integration
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: The mechanism of the branding development of agrarian regions in the conditions of the european integration / S. Gazuda, Ya. Almashiy, L. Gazuda, L. Kovalska, S. Suvorova. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development. 2024. Vol. 46. No. 1. P. 112–121.
Серія/номер: Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development;
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the formation of methodological provisions for the mechanism of the branding development of agrarian regions in the conditions of the European integration. The research is based on systemic and synergistic approaches. General scientific and special methods were used to achieve the outlined research goal, namely: method of structural and logical analysis, method of dynamic series and index, methods of induction and deduction, methods of system analysis and generalization, structuring method, method of system analysis, the method of abstraction and formalization, graphic method. By the branding of an agrarian region, the authors understand the long-term process of creating a brand of an agrarian region, based on a systematic approach, which involves forming and conveying to target groups the existing advantages of the region in the field of agro-industrial production through the formation of an attractive image. The goals of branding of agricultural regions are outlined. External and internal factors of influence on the development of the brand of agrarian regions have been studied. The mechanism for the branding development of agrarian regions is proposed.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61127
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5651.pdf865.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.