Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6112
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДелянченко, Віталій Миколайович-
dc.date.accessioned2016-01-21T08:52:13Z-
dc.date.available2016-01-21T08:52:13Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДелянченко, В. М. Педагогічна модель процесу формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів / В. М. Делянченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 39–43. – Бібліогр.: с. 42–43 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6112-
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена нагальними потребами суспільства у створенні педагогічних моделей процесу формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів. Визначено сутність феномену «толерантність», «процес формування толерантності» та «професійне навчання». Окреслені основні теоретичні та практичні особливості та зміст феномену «професійна та особистісна толерантність майбутнього соціального педагога» та виокремленні особливості цього процесу у вищій школі. Тому у вищих навчальних закладах, які готують фахівців в сфері соціальної педагогіки, необхідно всіляко розвивати процес адап- тації особи майбутнього фахівця до толерантної культури за допомогою освіти. Виявлені особливі характеристики педагогічних технологій в ході учбово-виховних операцій полікультурної освіти. Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню й експериментальній перевірці педагогічних умов, які забезпечують успішний процес формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів. Ключові слова: толерантність, професійна освіта, педагогічні умови, педагогічна модель.uk
dc.description.abstractThe topicality of material stated in the article, is caused by pressing needs of a society in creation of pedagogical models of process of formation of tolerance of the future social teachers. The essence of a phenomenon "tolerance", «process of formation of tolerance» and "vocational training" have been defined. The basic both theoretical and practical features and the phenomenon maintenance «professional and personal tolerance of the future social teacher at the higher school» have been outlined. Therefore in higher educational institutions which train experts in the sphere of social pedagogics, it necessary in every possible way to develop process of adaptation of personality of the future expert to tolerance of culture. Special characteristics of pedagogical technologies have been revealed during teaching and educational operations of polycultural education. Keywords: tolerance, vocational training, pedagogical conditions, pedagogical model.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectтолерантністьuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectпедагогічна модельuk
dc.titleПедагогічна модель процесу формування толерантності у майбутніх соціальних педагогівuk
dc.title.alternativePedagogical model of tolerance formation process in pedagogues–to–beuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.