Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6112
Назва: Педагогічна модель процесу формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів
Інші назви: Pedagogical model of tolerance formation process in pedagogues–to–be
Автори: Делянченко, Віталій Миколайович
Ключові слова: толерантність, професійна освіта, педагогічні умови, педагогічна модель
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Делянченко, В. М. Педагогічна модель процесу формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів / В. М. Делянченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. – С. 39–43. – Бібліогр.: с. 42–43 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена нагальними потребами суспільства у створенні педагогічних моделей процесу формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів. Визначено сутність феномену «толерантність», «процес формування толерантності» та «професійне навчання». Окреслені основні теоретичні та практичні особливості та зміст феномену «професійна та особистісна толерантність майбутнього соціального педагога» та виокремленні особливості цього процесу у вищій школі. Тому у вищих навчальних закладах, які готують фахівців в сфері соціальної педагогіки, необхідно всіляко розвивати процес адап- тації особи майбутнього фахівця до толерантної культури за допомогою освіти. Виявлені особливі характеристики педагогічних технологій в ході учбово-виховних операцій полікультурної освіти. Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню й експериментальній перевірці педагогічних умов, які забезпечують успішний процес формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів. Ключові слова: толерантність, професійна освіта, педагогічні умови, педагогічна модель.
The topicality of material stated in the article, is caused by pressing needs of a society in creation of pedagogical models of process of formation of tolerance of the future social teachers. The essence of a phenomenon "tolerance", «process of formation of tolerance» and "vocational training" have been defined. The basic both theoretical and practical features and the phenomenon maintenance «professional and personal tolerance of the future social teacher at the higher school» have been outlined. Therefore in higher educational institutions which train experts in the sphere of social pedagogics, it necessary in every possible way to develop process of adaptation of personality of the future expert to tolerance of culture. Special characteristics of pedagogical technologies have been revealed during teaching and educational operations of polycultural education. Keywords: tolerance, vocational training, pedagogical conditions, pedagogical model.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6112
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 22 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.