Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61132
Title: Регіональний бренд-менеджмент: дефініція поняття
Other Titles: Regional brand-management: definitionіs of the concept
Authors: Газуда, Сергій Михайлович
Keywords: регіон, бренд-менеджмент, регіональний брендинг, цінність, конкурентоспроможність, бренд-стратегія, національний простір, міжнародний простір, region, brand-management, regional branding, value, competitiveness, brandstrategy, national space, international space
Issue Date: 2023
Citation: Газуда С. М. Регіональний бренд-менеджмент: дефініція поняття. Економічний форум. Вип. 1(4). С. 87–93.
Series/Report no.: Економічний форум;
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність формування регіонального бренд-менеджменту як інструменту підвищення конкурентоспроможності регіону. Зазначено, що регіональний бренд- менеджмент дозволить забезпечити впізнаваність території, забезпечити її імплементацію у національну та міжнародну економічну спільноту, сформувати позитивний імідж серед інвесторів, представників бізнесу, споживачів та інших груп стейкхолдерів. Проведено огляд літератури змісту понять «бренд- менеджмент» та «регіональний брендинг». Проведені дослідження поняття «бренд-менеджмент» дозволили сформувати три підходи до розуміння його змісту: системний підхід (система, яка визначає послідовність реалізації заходів щодо об’єкта брендування), стратегічний підхід (стратегічний план заходів щодо створення ефективного бренду), економічний підхід (забезпечення рентабельності об’єкта дослідження, збільшення дохідності та зростання вартості його капіталу, забезпечення рентабельності об’єкта брендування, збільшення дохідності та зростання вартості його капіталу). Запропоновано в основу бренд-менеджменту покласти комплексний підхід, який передбачатиме виконання послідовності дій щодо створення брендингу; розробку бренд-стратегії; отримання економічної вигоди від ефективно сформованого бренд-менеджменту. Досліджено сутність поняття «регіональний брендинг». Проведені дослідження показали, що в основі регіонального брендингу покладено три основні характеристики: забезпечення конкурентоспроможності регіону; система економічних, соціальних та екологічних цілей регіону; сукупність цінностей, які формують ідентичність регіону. У статті запропоновано розглядати регіональний бренд-менеджмент як сукупність заходів, спрямованих на розробку бренд-стратегії, яка дозволить сформувати соціо-еколого-економічні цінності території та її ідентичність з поміж інших територіальних одиниць, задля забезпечення конкурентоспроможності та зростання валового регіонального продукту. Доведено, що ефективно сформований регіональний бренд-менеджмент сприятиме залученню інвестицій в економіку регіону, покращенню соціально-економічного розвитку території, активізації розвитку бізнес-середовища, підвищенню рівня її конкурентоспроможності та нарощенню присутності у національному та міжнародному просторах в цілому.
The article substantiates the need to form regional brand-management as an instrument for increasing the competitiveness of a region. It is noted that regional brand-management will ensure the recognition of the territory, ensure its implementation in the national and international economic community, and form a positive image among investors, business representatives, consumers and other stakeholder groups. The article reviews the literature on the content of the concepts of «brand management» and «regional branding». A literature review of the content of the concepts of «brand-management» and «regional branding» is carried out. The carried out studies of the concept of «brand-management» allowed to form three approaches to understanding its content: a systematic approach (a system that determines the sequence of implementation of measures for the branding object), a strategic approach (a strategic plan of measures to create an effective brand), an economic approach (ensuring the profitability of the research object, increasing the profitability and increasing the value of its capital, ensuring the profitability of the branding object, increasing the profitability and increasing the value of its capital). It is proposed that brand-management should be based on an integrated approach, which will involve a sequence of actions to create branding; development of a brand strategy; and getting economic benefits from effectively managed brand-management. The concept of «regional branding» is studied. The carried out research has shown that regional branding is based on three main characteristics: ensuring the competitiveness of the region; a system of economic, social and environmental goals of the region; a set of values that form the identity of the region. The article proposes to consider regional brand-management as a set of measures aimed at developing a brand strategy which will allow forming the socio-ecological and economic values of a territory and its identity among other territorial units, with a view to ensuring competitiveness and growth of the gross regional product. It is proved that an effectively formed regional brand-management will help to attract investment in the region's economy, improve the socio-economic development of the territory, intensify the development of the business environment, increase its competitiveness and increase its presence in the national and international space in general.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61132
Appears in Collections:500Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
87-93.pdf439.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.